Novmeberi kedvencek

Kicsit megcsúszva, de itt vannak a múlt hónap legtöbbet használt termékei: nem volt túl sok újdonság, amit megmutathatnék, inkább maradtam a jól bevált termékeknél, amiket viszont unalmas lenne minden hónapban újra és újra megmutatni. Azért volt néhány termék, amiket csak most kezdtem felfedezni, úgyhogy fogadjátok szeretettel!


Lush Karizma: Már lassan egy éve volt a fiókom lakója ez a kis tégely, amikor beugrott, hogy bizony ezt kontúrozásra tudnám használni! Nagyon természetes hatást lehet vele elérni, egy szintetikus ecsettel viszem fel és dolgozom el. Imádom!

Catrice Be Natural rúzs: Beleszerettem a MAC Myth rúzsába, ez a netes swatch-ok alapján majdnem ugyanaz a szín, így lecsaptam rá. 

Sierra Bee ajakápoló: Már írtam erről az Online haul bejegyzésben, azóta is minden nap használom és imádom.

Max Factor Golden Amazon szemhéjpúder: Imádom a színét, gyönyörű zöldes-arany, egy kis sötétbarnával a mélyítővonalban vagy arannyal kombinálva is csodálatos.

Essence I Love Extreme szempillaspirál: Brutális pillákat csinál még az én kis csökött pilláimból is, viszont az alsó szempilláimra nem használom, mert kenődik, de felülre imádom!

Etude House Proof 10 szemhéjalapozó: Már róla is írtam, még soha nem hagyott cserben a 16 órás napokon sem! (Teszt itt.)

Catrice Made to Stay Inside Eye Highlighter ceruza: Szuper tartós a vízvonalon is és nem olyan természetellenes, mint a fehér.





Fentről lefelé: Golden Amazon, Made to Stay ceruza, Be Natural rúzs, Karizma bronzosító

Nektek mik voltak a kedvenceitek? Ezek közül használtok valamit?


3 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a szempillaspirált, nekem ő a number 1 :D

    ReplyDelete
  2. A catrice rúzst én is szeretném :) vasárnap 25% lesz minden sminktermékre a Rossmannban, szerintem akkor be is szerzem :)

    ReplyDelete
  3. Csodás az a rúzs! :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-nyeremenyjatek.html

    ReplyDelete