Sales Haul - Lush, MAC, Ikea


27.-én nyakamba vettem a várost, hogy megnézzem a leértékeléseket. Elsősorban a Lush-ban szerettem volna megvenni a Santa Baby termékeket, de az ajakszínező a bolti fényben valahogy olyan neonrózsaszínnek tűnt piros helyett, de lehet, hogy még visszamegyek érte, ha marad valahol. Szóval csak az ajakradír és egy Snow Fairy tusfürdő jött velem - mindkettő fél áron. A papírzacskót külön megemlíteném, amiben a termékeket adták, szerintem nagyon ötletes és szép.





Hétvégén pedig kiszaladtunk az Ikea-ba és a Kika-ba, az előbbiben egy gyönyörű virágos ágyneműszettet sikerült 6000 Ft. helyett 4000-ért találnom, plusz a nagyobb ecseteim már nem nagyon fértek a mostani tartójukba, úgyhogy ez az erdeti funkcióját tekintve virágkaspó is jött velem. Ez már egyébként ismerős lehet instagram-ról, elég sokan használják ecsettárolásra.




A Kika-ból pedig egy rénszarvasos bögrét hoztam el, ez is akciós volt, ha jól emlékszem 500 Ft. körül lehetett és több színben is volt.


Az egyik legjobb barátnőmtől pedig  MAC termékeket kaptam karácsonyra, mégpedig egy Soft and Gentle Mineralize Skinfinisht, amire már évek óta vágytam, és egy Prep&Prime Lip Base-t, ami a matt/egyenletlenül fedő rúzsok alá lesz szuper. 



Ti lecsaptatok már valamire a leárazások alatt? :)



7 megjegyzés:

  1. Jók ezek az akciók, én rendeltem a Lush-tól, kihasználva a leárazást. :)) Nagyon cuki az Ikeás ágynemű ezekkel az apró virágokkal! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miket rendeltél?:) Köszi, én is nagyon szeretem!:)

      Delete
  2. Nagyon szép az az ágynemű!:)

    ReplyDelete
  3. Jujjj nagyon jó dolgokat vettél/kaptál. Az a csipkés is csoda az én ecseteim álmai is. :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon szuper dolgokat vettél! A bögre és a virágkaspó a kedvenceim :)

    ReplyDelete
  5. A prepi lip-et imádom, szuperül tartja a rúzsokat! :)

    ReplyDelete