10 Perces Villámsmink

Ma reggel nagyon korán keltem, mert 8-kor vizsgám volt, úgyhogy próbáltam a sminkemmel is időt spórolni. Ilyenkor nem szeretek teljesen smink nélkül elindulni, mert az nem tesz jót a hangulatomnak, de 10 percnél többet viszont nem vagyok hajlandó feláldozni az alvásidőmből sem. :) Ilyen alkalmakra van egy jól bevált sminkem, amit 8-10 perc alatt bőven el lehet készíteni, és mindjárt sokkal jobban érzem magam.


Először egy kis BB krémet viszek fel az arcomra, ezt kézzel dolgozom el (ezzel is időt spórolok), majd egy púderrel végigszaladok a T-vonalon. Ezután a szemöldökömet formázom, itt nem vagyok hajlandó kihagyni semmit, mert szerintem ez adja meg az arc karakterét, így itt szépen végigcsinálom a ceruza-por-zselé kombót. A szemhéjamra egy matt világosbarna krémes szemhéjfestéket vittem fel, szintén az ujjaimmal, majd göndörítettem a pillákat és spiráloztam.

Az arcomat két mozdulattal kontúroztam és a kedvenc pirosítómat, a MAC Dainty-t vittem fel az arcomra, amit le-he-tet-len nem szépen felvinni. Az ajkaimra már csak egy kis ajakápoló került a buszon. 

Nincs több 10 percnél, és teljesen máshogy kezdek neki a napnak, mintha semmi smink nem lenne rajtam. Szerintem munka vagy suli előtt is lehet rá időt szakítani, és nagyon nagy különbséget tud jelenteni!

Használt termékek:

Holika Holika Peach Girl BB krém
Catrice All Matt Plus púder - #020 Nude Beige
Bobbi Brown Long-Wear Cream shadow - #Stone
Estée Lauder automata szemöldökceruza
Urban Decay Naked 2 - #Tease (szemöldök)
Catrice Brow Gel
Szempillagöndörítő
Avon Supershock szempillaspirál
MAC bronzosító - #Hibiscuss Kiss
MAC Mineralize pirosító - #Dainty
Sierra Bees mézes ajakápoló

Nektek van jól bevált sminkrutinotok, amit pár perc alatt el tudtok készíteni? Hogy szoktatok sminkelni, amikor siettek?




6 megjegyzés:

  1. Oh azt hittem lesz kép is az eredményről, szívesen megnézném a kész sminket is! :) Persze tudom hogy reggel fotózni művészet, de ha lesz ünnepek után-között egy kis időd, akkor megmutathatnád a kész sminket is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudom-tudom, kellett volna kép, de reggel teljesen kiment a fejemből meg időm se nagyon lett volna rá! :/ De a szünetben lehet megcsinálom megint, vagy esetleg videó formájában!

      Delete
  2. Ha sietek, én is ugyanezt alkalmazom lépésről lépésre ahogy leírad! :D
    Kipihent és üde arcot csinálok magamnak! :D

    ReplyDelete
  3. Na igen, ez tényleg olyan smink amivel időt lehet spórolni: ) utólag nem csinálsz egy képet is?:) Még vadászom a Lovely lakkot: )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem csinálok pár napon belül! :) Remélem sikerrel jársz!:)

      Delete