Mexx Energizing Parfümbemutató

Tegnap délután több bloggerinatársammal együtt a Prestige Products által szervezett eseményre voltam hivatalos. A program apropója nem más, mint a nemrég bevezetett Mexx illatpár, melyet már a boltokban is meg tudtok szagolni.



A bemutató az óbudai Pastrami étteremben volt, a felső szintet foglaltuk el, itt nem zavart semmi és tudtunk az előadásokra koncentrálni. Páran már fél 5 körül odaértünk, amíg elkezdődött a program megkóstoltuk a finomabbnál finomabb szendvicseket és elkezdtünk ismerkedni egymással.






Az első előadás a Mexx márka történetéről szólt, megismertük az alapítás, a névválasztás történetét, megnéztünk néhány régi és új reklámfilmet, majd rátértünk a délután főszereplőjére, az Energizing parfümre. A parfüm arcai James Blunt és Maria Gregersen dán topmodell, akikkel reklámfilm is készült. Maga az illat alapvetően gyümölcsös, de mégsem az a túl édes fajta, a női illatt fejjegyeiben megtalálható a narancs, a görögdinnye és a ropogós alma, a szívillat a rózsaszín guava, a rózsa, és a málna illatát tartalmazza míg az alapillatban a szantálfát, a fehérfákat és pézsmás jegyeket találunk. Tényleg olyan érzés amikor magunkra fújjuk, mintha egy energialöket érne, szerintem az álmos reggeleket nagyon jól fel lehet vele dobni, igazi fiatalos édes illat. A második előadás a színekről szólt, és a 4 fő típusról -tél, nyár, ősz, tavasz -, megtudtuk a típusok jellemzőit és azt, hogy kinek milyen színek állnak jól illetve rosszul. Hárman egy-egy személyre szabott tanácsadást is nyerhettek, sajnos engem nem sorsoltak ki. :)







Nekem szuper élmény volt ez a találkozó, nagyon jól éreztem magam, és jó volt a többiekkel is végre személyesen is megismerkedni. Ezúton is köszönöm a Prestige Productsnak a meghívást és remélem még sok ilyen eseményen lesz alkalmunk a közeljövőben. :)

És a végére egy csoportkép: Tami, Szandi, Én, Fru :) <3 td="">

Ti ismeritek ezt az illatot? Szeretitek a Mexx parfümöket?


1 megjegyzés:

  1. De jók lettek a képeid, remélem nem baj, ha lementem azt amin Tamival vagyunk! :) Nagyon jó volt ez az este, örülök, hogy találkoztunk! :)

    ReplyDelete