Nail Club - Valós Minták


Ebben a hónapban az a megtiszteltetés ért, hogy én lehettem a Nail Club vendégbloggere. Ezúton is köszönöm a lányoknak, hogy gondoltak rám. :)


Nem vagyok nagy körömmágus, ezért nem is nagyon szoktatok nálam körmös bejegyzéseket látni. Általában csak egyszínűre festem ki a körmeim, 2-3 napnál úgysem tart tovább nálam egy körömlakk sem, ennyi időre meg nem éri meg szöszmötölni vele. :) Most mégis megpróbáltam, először egy őszi rózsás körmöt próbáltam alkotni, aztán meg egy absztrakt mintásat, de mindkettő olyan bénán sikerült, hogy inkább nem égettem magam vele. (Azért kis felbontásban megmutatom őket.) Így kerültek elő ezek a praktikus kis matricák az essence-től, a lila leopárd minta nekem sok lenne mind a 10 körmömön, de így, hogy csak 2-2 ujjamra kerültek egész tetszetősek. Egy pasztell lila régi essence lakkal egészítettem ki, ami hasonló a matricák alalpszínével.

Az első 2 próbálkozás. :/



A többiek munkája:




4 megjegyzés: