Avon Színmegújító Ajakrúzs Színminták II. - Az élénk színek

Itt az új Avon rúzsos bejegyzés második része, ezúttal az élénkebb színeket mutatom meg. Nincs teljes kiszerelésem a rúzsokból, csak mintát rendeltem, amik pár használatra elegendőek és segítenek eldönteni, hogy teljes méretben is megvegyük-e az adott színt.


A rúzsokban közös, hogy mindegyik csillámmentes szerencsére, és az állaguk nagyon nagyon krémes és tápláló. Emiatt a sötétebb színekkel nekem nehezebb volt dolgozni, egy ajakecset mindenképpen szükséges hozzá, és felvitel után is vigyázni kell, mert könnyen maszatolódnak (de nem folynak el). Nagyon szerettem volna szeretni ezeket az élénk színeket, mert gyönyörűek, de sajnos ez a formula nálam nem annyira működik a sötét színekkel. Jöjjenek a minták!


Country Rose
Country Rose - Gyöngyházfényű, öreges szín, nekem nem az esetem.


Berry Berry
Berry Berry - Brutális neon piros árnyalat, de nehéz szépen felvinni, ahogy azt a képen is látjátok.

Scarlet Siren
Scarlet Siren - Igazi klasszikus piros árnyalat, gyönyörű és szinte lakkhatású.

Wine With Everything
Wine With Everything - Sötétebb árnyalatra számítottam, és több réteg kell a fedéshez, egyébként nagyon szép.

Oxford Wine

Oxford Wine - Ezt a színt már több blogon is láthattátok, nekem is nagyon tetszik, de picit foltos a végeredmény.

Nektek melyik tetszik a legjobban? Esetleg rendeltetek is már ebből a családból?


5 megjegyzés:

  1. Berry Berry és Oxford Wine csodás!!!!! Utóbbit lehet én is megrendelem. :)

    ReplyDelete
  2. Azt hiszem, a Scarlet Siren és az Oxford Wine jön haza hozzám, mert meseszépek! :)

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű színek. Ne haragudj meg a kérdésért, de miért nem szájkontúr ceruzával teszed fel az erős piros színeket?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Semmi gond, egyebkent azzal szoktam, de most csak gyorsan felkentem a 10 szint, hogy meg tudjam nektek mutatni es nem volt kedvem meg a ceruzaval is vacakolni :)

      Delete