Avon Színmegújító Ajakrúzs Színminták I. - A Nude színek

A mai bejegyzésben 5 rúzsmintát mutatok meg, amik az Avon új True Color Technológiával készült színmegújító ajakrúzs családjának részei. A másik 5 színt (az élénkebbeket) egy másik bejegyzésben láthatjáok hamarosan, egybe túl hosszú lett volna. Nincs teljes kiszerelésem a rúzsokból, csak mintát rendeltem, amik pár használatra elegendőek és segítenek eldönteni, hogy teljes méretben is megvegyük-e az adott színt.

A rúzsokban közös, hogy mindegyik csillámmentes szerencsére, és az állaguk nagyon nagyon krémes és tápláló. Emiatt a sötétebb színekkel nekem nehezebb volt dolgozni, egy ajakecset mindenképpen szükséges hozzá, és felvitel után is vigyázni kell, mert könnyen maszatolódnak (de nem folynak el). Nekem ebből a családból a világosabb színek jöttek be, de azok viszont nagyon, a Blush Nude-t és a Natural Nude-t teljes méretben is be fogom szerezni. Jöjjenek a minták!

Pout
Pout - Enyhe gyöngyházfényű világosrózsaszín, nem teljes a fedése, csak közepes színt ad.

Blush Nude

Blush Nude - A tökéletes nude rózsaszín, teljes fedés félmatt finish, jön velem haza teljes méretben is.

Carnation

Carnation - Kicsit élénkebb, mint a Blush Nude, de nagyon hasonlóak.

Proper Pink
Proper Pink - Igazi jeges rózsaszín, teljes fedéssel és enyhe fénnyel, nekem nagyon nem az esetem, de ennek is megvan a maga célcsoportja.

Natural Nude
Natural Nude - Nagyon nagyon krémes, bézses nude árnyalat, olyan "my lips but better" szín, jön haza a teljes méretű is!

Nektek melyik tetszik a legjobban? Esetleg rendeltetek is már ebből a családból?






6 megjegyzés:

  1. A 2. a 3. és az 5. tetszik. :)

    ReplyDelete
  2. Tetszenek ezek a hétköznapokra való rúzsok, talán a Carnation a legszebb :)

    ReplyDelete
  3. A Carnation nagyon tetszik, azt meg is rendeltem, de az utolsó is nagyon nagyon tetszik! :D

    ReplyDelete
  4. Blush Nude és a Proper Pink tetszik!!

    ReplyDelete
  5. Nekem a pout van meg, és ha többször átmegyek rajta gyönyörű színe van, olyan szaténos.
    Számomra igazi Nude szín a Rimmel Airy Fairy társával együtt :)

    ReplyDelete
  6. Vettem egy Poutot és egy Blush Nude-ot, de akkora csalódás volt, hogy ki is dobtam. Volt már nekem ilyen Poutom, vagyis nem ilyen... hanem sokkal jobb. El sem merem árulni, milyen régi, de színmintának megtartottam. Nos, az fedett, gyönyörű, kissé hideg rózsaszín volt. Ehhez képest a mostani Pout egy szaténfényű szájfény legfeljebb, a színe pedig barackosabb. Többször kenve már túlságosan csillog a szatén benne.

    ReplyDelete