Glamour-napok Wishlist

Mivel már csak egy hónap van hátra az őszi Galmour-napokig, és a héten jelent meg az októberi szám a kuponokkal, összeállítottam egy kis sminkes kívánságlistát. Egyébként szerintem a mostani kuponok a legjobbak eddig, teljese bezsongtam miattuk.:) Szeretnétek, hogy kiírjam a - szerintem - legjobb kedvezményket? Na de lássuk, hogy mit tervezek beszerezni a kuponokkal:



Maybelline Color Tattoo - Metallic Pomegranate - Nagyon szeretem a Maybelline krémes szemfestékeit, de ezzel a színnel vannak fentartásaim, fél áron viszont nem bukhatok vele olyan nagyot. 1699 Ft. helyett 850 Ft. (dm)

Maybelline Chromatics Szemceruza - Purple Light - Tudjátok, hogy imádom a türkiz verizóját ennek a ceruzának, de elég borsos az áruk, úgyhogy a lilával direkt kivárom a Glamour napot. 2200 Ft. helyett 1100 Ft. (Müller)

Maybelline Dream Fresh BB Krém - Már van egy ilyen BB krémem, amit nagyon szeretek, és télre beszerzem a legvilágosabb árnyalatot is. 2800 Ft. helyett 1400 Ft. (Müller)

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion + - Egy 15 milis kiszerelést már elhasználtam ebből a krémből (teszt hamarosan), és ha addig nem találok jobbat a száraz bőrömre, valószínűleg ezt fogom megvenni teljes méretben is. 7200 Ft helyett 5200 Ft. (Clinique üzletek)

Bioderma Sensibio Sminklemosó - Mindig visszatérek ehhez a lemosóhoz, és most 25%-os kedvezménnyel lehet megvenni. (Bioderma Patikák)

Tangle Teezer - A Mülleres 20%-os kupont fogom felhasználni ehhez is, remélem nekem is olyan jól szuperál majd, ahogy a tesztekben olvastam. (Kb. 4000 Ft.)

L'oreal Elséve Total Repair Extreme Hajpakolás - A balzsamja nagyon bevált, úgyhogy vele is teszek egy próbát. (Müller 40%)

The Body Shop Papaya Body Butter - Isteni az illata, remélem még októberben is lehet majd kapni, ha nem akkor választok valami más illatot. 4990 Ft. helyett 4000 Ft. (The Body Shop üzletek)


Ti mit terveztek beszerezni a Glamour-napokon? Van esetleg ezek közül valami a listán? :)


8 megjegyzés:

  1. Én múlt héten vettem meg az első Color Tatoomat, és éppen az általad említett árnyalatban. Szerintem szuper, nekem szerelem volt első látásra. Felkenve is nagyon tetszik a szemhéjamon, szerintem nem lehet vele mellélőni :)

    ReplyDelete
  2. Én is írom már a listámat, bár nekem inkább ruhákat kell vennem, de azért egy TBS testvaj, meg 1-2 sminkcucc pl. szempillaspirál is befigyel majd :)!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne is mondd, nekem is kene ruhakat is, ez csak a sminkes lista... Kesz anyagi csod ez a glamour-napok! :DD

      Delete
  3. Én már megvettem a Color tattoonak ezt a színét is és nagyon szeretem! :)
    Írtam is róla, ha gondolod nézd meg:
    http://www.beautylamourblog.blogspot.hu/2013/09/maybelline-color-tattoo-metallic.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezzel most meggyoztel, most mar biztos megveszem!:))

      Delete
  4. Szuper kuponok vannak, én is kívánságlistàt írok, majd ha kiderült mit hoz a "fizumanó", akkor leszűkítem véglegesre. :D

    ReplyDelete
  5. Szuper kuponok vannak, én is kívánságlistàt írok, majd ha kiderült mit hoz a "fizumanó", akkor leszűkítem véglegesre. :D

    ReplyDelete