Clinique Dramatically Different Moisturizer Lotion +

Ma a legújabb kedvenc hidratálókrémemről hoztam tesztet, amit elsősorban száraz bőrű olvasóimank ajánlok. Még pár hónapja kaptam egy kis mintát a krémből, és miután az elfogyott a teljes méretű terméket is beszereztem. 
Today's post is about my new favourite moistzurizer which I mostly recommend to my dry-skinned readers. I got a sample of this last month, and after using it up I purchased the full-sized product.



Nekem arcmosás után mindig húzódik a bőröm, akármivel mosom is le, ezért mindig használok hidratálót. Még egy krémmel sem volt ilyen babapopsi puhaságú a bőröm, mint ezzel és úgy vettem észre, hogy egész nap tartja a hidratáló hatását, nem alakulnak ki száraz részek az arcomon napközben. Én este szoktam egy normál mennyiséggel bekenni az arcom, ez éjjel teljesen beszívódik, és a reggeli arcmosás után csak egy kis borsószemnyit oszlatok el a sminkelés előtt. Erre a kis mennyiségre nagyon jól lehet sminkelni, nagyobb mennyiséget azért nem kockáztatnék meg, mert nagyon tápláló krém lévén szerintem nem jönnének jól ki az alapozómmal/BB krémemmel. A krém egyébként ennek ellenére nagyon gyorsan beszívódik, nem marad órákig ragacsos.
My skin is always really dry after washing it no matter what cleanser I use, so I have to use a moisturizer every single time. This cream makes my skin as soft as babyskin, and doesn't let it dry out throughout the day. I use a decent amount before going to bed - it sinks in overnight - and in the morning I apply only a pea-sized amount to prep my face for makeup. 



Az egyedüli negatívuma az illata, ami engem egy picit a gépolajra emlékeztet, de ezt csak felvitelkor lehet érezni, utána már nem.
The only downside is the scent which reminds me of machine oil, but you can only smell it upon applying.

A krém 50 ml-es és 6900 Ft-os árával nem tartozik a legolcsóbbak közé, de sokszor vannak kuponos kedvezmények a Clinique-nél (én is így vettem), például a Glamour-napokon is 2000Ft-os kedvezménnyel juthattok hozzá, és nagyon sokáig elég ez a mennyiség.
It's not the cheapest product on the market with its $31 price tag -in Hungary-, but Clinique often gives out coupons, and this amount lasts for a really long time.

Nektek milyen hidratáló krém vált be? Ezt próbáltátok már? What's your favourite moisturizer?


0 megjegyzés:

Post a Comment