Sigma P82 Ecset

Ma a Sigma egyik precíziós ecsetéről hoztam tesztet. Már kb. 2 hónapja használom ezt az ecsetet, így kitapasztaltam hogy nekem mire a legjobb használni, és  megérett a teszt megírására.


A Sigma 5 szuper szintetikus ecsetének (F80, F82, F84, F86, F88) nem is olyan rég létrehozta a mini - precíziós - változatait, amik a P80, P82, P84, P86 és P88 névre hallgatnak.


A honlap szerint a P82-es ecset szemhéjalapozó felvitelére van kifejlesztve. Ennél azért sokoldalúbb szerintem, én legjobban krémes szemhéjfestékek felvitelére szeretem használni, de pl. az Avon-os szemhéjalapozómmal is jól működik, amibe tégelyes kiszerelése miatt nem szeretek kézzel belenyúlkálni. Ezenkívül én a mélyítővonalban is szoktam vele dolgozni néha. Kis mérete és szintetikus szálai miatt még a korrektor bőrhibákra való felvitelére, illetve a szem alatti eldolgozásához is jó lehet.


Az ára $18, de minden hónapban van 10%-os kedvezménykódjuk, augusztusban ez az  MNSF2013.

A Sigma honlapján itt találjátok: LINK

Nagoyn szimpatikus, hogy mindig küldenek szórólapokat, és kézzel írt köszönőlevelet.

Próbáltatok már Sigma ecsetet? Ez hogy tetszik?


0 megjegyzés:

Post a Comment