Must-have ecsetek utazáshoz

Amikor utazunk próbálunk minél kevesebb dolgot magunkkal vinni, és ez a szépségápolási dolgokra is vonatkozik. Azonban már pár ecsettel gyönyörű sminket lehet készíteni; most megmutatom, hogy szerintem melyek azok a darabok, amik tényleg nélkülözhetetlenek.


ARC
Én egy tömött alapozóecsetet ajánlok, amit az alapozó felvitele után púderezésre is tudunk használni. Emellé még egy pirosító ecsetet is betennék, amit bronzosítani, illetve a highlighter felvitelére is be lehet fogni. Ha valaki tényleg nagyon helyszűkében van, akkor az alapozóecset is elegendő, ha az alapozó-púder-pirosító-bronzosító sorrendet követjük (tehát egyre sötétednek a termékek), de ezt mindenképpen mossuk ki minden használat után, hogy ne sötétedjen be a bronzosítótól másnap minden felvitt termék.

Arcra való ecsetek.

SZEM
Én 3 ecsetet mindenképp vinnék, ezek vékonyka ecsetek, nem foglalnak nagy helyet és súlyuk sincs. Elsőként az essence Smokey Eye ecsetét, amit én arra használok, hogy a mozgó szemhéjamra felvigyem a színt, de satírozásra is kitűnő. A másik egy ősrégi Estée Lauder ecset, amivel én a mélyítővonalban szoktam dolgozni, a harmadik pedig egy ELF ecset, amivel a belső szemzugba vihetünk fel egy kiemelőszínt, illetve a szemkontúrt is meghúzhatjuk vele. Fontos a sorrend követése, hogy a sötét színbe nyúljunk másodszor.

Szemre való ecsetek.

EXTRÁK
Ferde ecset: Tulajdonképpen ezzel is 2 legyet ütünk egy csapásra, mert egyúttal a szemöldök- és a tusecsetet is letudjuk vele.
Ajakecset: Én nyaralásra általában nem viszek olyan rúzsokat, amik megkövetelik a precíz vonalakat, így én ezt kihagyom, de másnak fontos lehet.

És a 2 extra.

Ti milyen ecseteket tartotok nélkülözhetetlennek? Mi az, amivel utaztok?


0 megjegyzés:

Post a Comment