88-as Paletta

A mai posztban gyorsan meg akartam mutatni ezt a palettát, amit az eBay-ről rendeltem. Legalább 5-6 féle 88-as paletta kapható, nekem ez tetszett a legjobban, mert ebben a neutrális színek mellett néhány élénk is megtalálható. A színek maguk nagyon kis méretűek, úgy képzeléjétek el, mint egy 5 Ft-ost, de vannak olyan színek, amik szinte teljesen megegyeznek egymással, így nem kell attól félni, hogy hamar elfogy valamelyik.
In today's post I quickly wanted to show you the palette I bought on eBay. You can find 5 or 6 88 palettes with different colors, I chose this one because you can find both neutral and vivid colors in this. The pans are really small, but there are certain colors that are almost identical to each other, so you don't have to worry that one quickly runs out.



Most swatch-okat nem hoztam, mert annyira kicsik a szemhéjpúderek, hogy erre nem pazarolnám őket, de az a néhány szín, amikkel eddig sminkeltem elég jól pigmentáltak, és csak egy olyan sínbe futottam bele, amelyik hullajtja a csillámokat (ezüst). Lefotóztam részenként a palettát, így közelebbről is láthatjátok a színeket. Az ára egyébként szuper, 12$ volt, és 2 hét alatt ideért. Szerencsére nekem egy szín sem tört el benne, de olvastam, hogy ez nem szoktatlan dolog.
I didn't make swatches because the colors are so small, I didn't want to waste them, but the few I tried had quite good pigmentation, I only ran into one which had a lat of glitter fallout (the silver one). I took photos of different parts of the palette, so you can see the colors up close. The price is amazing, $12, and I got it in 2 weeks. Fortunately no shadows were broken in the shipping process, however I read that it's not an unusual thing.

 Ebből a negyedből egyértelműen a bal oldali rózsaszín a kedvencem, arany fényű korallos-rózsaszín, gyönyörű! 

Az arany és bronz árnyalatok, és az alsó lilás is nagyon tetszetősek.
A középső oszlop márványmintás szemhéjpúderei is szuperek, illetve az alulról a második sorban lévő olajzöld nagy szerelem még. A lilás és bordós árnyalatok is nagyon jók lesznek ősszel.



Ti mertek eBay-ről sminkterméket rendelni? Van 88-as palettátok, vagy esetleg még nagyobb? Szerintetek ki lehet használni, vagy ez már túl sok árnyalat? Do you like buying makeup on eBay? Do you have an 88 palette, or do you find that too much? 


8 megjegyzés:

  1. szívesen rendelek ebayről, bár sminkekkel még nem próbálkoztam :) nagyon szépek a 88-as paletták, de szerintem nekem kicsit sok lenne (ez inkább sminkeseknek való, olyanoknak akik inkább másokon dolgoznak).
    nem tudsz egyébként hasonló árfekvésű és minőségű palettákat, amik kicsit kisebbek? mondjuk max ilyen 30-40 színben gondolkodom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha eBay-en rákeresel, hogy "28 eyeshadow palette", akkor többféle színösszeállítást találsz, és ezek csak 28 színt tartalmaznak.
      Ezenkívül még ami most beugrott az az ELF, neki van többféle 40-es palettája is, valamint a Sleek és a MUA paletták is nagyon szuperek, bár azok csak 12 színből állnak. Remélem tudtam segíteni :)

      Delete
  2. húú de szép paletta!! áá nem tudok szóhoz jutni!! kell egy ilyen nekem is!!

    ReplyDelete
  3. Nekem másodkézből van meg a (szintén ebay-es) warm paletta másolata. Valóban picik a szemhéjpúderek, de elég sokáig kitartanak, én picit azért sajnálom, hogy nem készítettél swatchokat,azért azzal nem pazarolnád őket :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha van rá igény, akkor szívesen készítek néhány színről :)

      Delete
  4. Nekem is fáj egy hasonlóra a szívem :]

    ReplyDelete