Júliusi kedvencek



ARCÁPOLÁS
Bioderma SPF30 Fényvédő arcra - Kicsit zsíros krém és fehér réteget hagy maga után, de ha jól eldolgozzuk, akkor nem feltűnő és a leégés ellen nagyon jól véd, sminkelni is jól lehet rá.
Paula's Choice Moisture Boost SPF30 arckrém - Még jobb, mint a Bioderma, tökéletesen beszívódik, nem zsíros, nem hagy fehér réteget és ez is szuperül véd a napsugarak ellen, sőt még antioxidánsokkal is teli van.
Paula's Choice 2% BHA Lotion - Nagyon szépen kiegyenlítette a bőrömet, és a miteszereimet is nagyjából eltüntette.
Corine de Farme Hidratálókrém - Nyárra nagyon jó kis könnyű hidratálókrém, szinte teljesen természetes összetevőkkel.
Corine de Farme Micellás sminklemosó szemre - Én az egész arcra használom, szuperül eltávolít minden sminket, viszont kicsit szárít. Nagyon kis mennyiség is elegendő belőle.



SMINKEK
Maybelline Dream Fresh BB krém - Ha jól emlékszem már szerepelt kedvences bejegyzésben, azóta is imádom, szinte minden nap ezt használom.
Chanel Desert Coral bronzosító - Ebben a hónapban ezt a bronzosítót használtam minden nap, szuper kontúrozáshoz, nem narancssárga, hanem természetes világosbarnás színe van, és nagyon tartós.
Urban Decay Primer Potion - Ez az eddigi legjobb szemhéjalapozóm, ebben a melegben is lerobbanthatatlan vele a smink.
MAC Dainty pirosító - Erről pont a napokban került fel teszt, a linkre kattintva elolvashatjátok.
L'oreal Balmy Gloss - #Sorbet Rose - Nagyon szép és tartós szín, fényes finish. Plusz pont, hogy a ceruza nem hegyezős, hanem tekerős, nem vész kárba a festék. Imádom!
Maybelline Colorsensational Vivids - #Shocking Coral - Külön bejegyzésben írtam róla, kattintsatok a linkre részletes véleményért.
eos Strawberry Sorbet ajakbalzsam - Először nagyon műnek találtam az illatát, de mára megbarátkoztunk és imádom, szuperül hidratál.

Felülről-lefelé: Chanel, MAC, L'oreal, Maybelline

Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban? Használjátok esetleg valamelyik terméket ezek közül?


3 megjegyzés:

  1. Corine de Farme Micellás sminklemosót ma vettem meg, nagyon kíváncsi vagyok rá. Kicsit megijedtem, hogy azt írod szárít mert így is elég száraz az arcbőröm. Gondolkodtam az arctej változaton, de aztán ez lett belőle. Most akciós is a Rossmannban. Egyébként nekem tökéletesen bevált az Eveline Micellás arctisztítója, ami egyáltalán nem szárít és a sminket is szépen lehozza, de hajt a kíváncsiság!:))

    Írtam is róla:
    http://bizsumania.blogspot.hu/2013/05/teszt-eveline-hydra-expert-micellaris.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hu ez jol hangzik, koszi, ezt ki fogom probalni mert szerintem a Corine-t kivonjak a forgalombol:( Majd ird meg, hogy neked os szaritott-e :)

      Delete