essence Me&My Icecream pirosító - Ice Bomb

Ma az essence Me&My Icecream trendkiadásából a pirosítóról hoztam tesztet, lássuk hogy teljesített! Egyébként ez a trendkiadás szerintem nagyon jól sikerült, rég találkoztam olyannal, ami ennyire tetszett volna. A fagyiszínek, a termékek, a csomagolás - minden szuperül sikerült. A színe egy gyönyörű korallos rózsaszín, amit a világostól a közepes bőrtónusokon tudok elképzelni, egy nagyon sötéten szerintem már szerintem nem nagyon jönne ki a színe.




Az állaga nagyon furcsa, én pont ilyennek képzelem a Maybelline Bouncy Blush-t, szivacsszerű, be lehet nyomni a tetejét, de visszaugrik. Krémes, de nem túl folyékony, felvitel után púderessé válik. Én egy duo-fibre ecsettel próbáltam felvinni, ezzel nagyon jól működött, és a tartósságával sem volt gond ebben a nagy melegben sem. (Igaz, hogy fújtam rá egy kis sminkfixálót is.)





Egyébként már teljesen lemondtam erről a trendkiadásról, azt hittem csak a Müllerekbe érkezik, aztán megláttam a Rossmannban a majdnem teli állványt, szóval legyetek résen a Rossmannokban is! :)

Ti vettetek valamit ebből a trendkiadásból? Hogy tetszett? :)




1 megjegyzés:

  1. Végre egy jó hír :) Már én is lemondtam róla, pedig tetszenek nagyon a termékek. Holnap futok is egy kört megnézem az itteni Rossmannokba is befutott-e már.

    ReplyDelete