FOTD - Cranberry

Ma egy sminkes bejegyzést hoztam, végre meg tudtam kérni a barátomat, hogy csináljon rendes képeket a sminkemről, úgyhogy nem a szokásos telefonos képeket hoztam, hanem sokkal jobb minőségűeket. :) Mivel ma már hűvösebb volt az idő, a sminkemet is kicsit ősziesre vettem - az itt már említett Miss Rose szemhéjpúder volt a smink fő eleme, szerintem nagyon különleges hatást lehet vele elérni. Ehhez bronzos árnyalatokat és természetes pírt párosítottam nude ajkakkal.






Használt termékek:

Arc:

  • L'oreal Studio Secrest Anti-Dull Skin Primer
  • L'oreal Lumi Magique alapozó - #Rose Porcelain
  • Dior Diorskin púderalapozó
  • Chanel bronzosító - #Desert Coral (kontúr)
  • Max Factor pirosító - #Classic Rose
  • Urban Decay All Nighter sminkfixáló spray

Szem:
  • Urban Decay Primer Potion
  • Urban Decay Naked2 - #YDK (mozgó szemhéj), #Busted (alsó szempillatő+kontúr)
  • Miss Rose szemhéjpúder (mélyítővonal) - #04
  • Max Factor False Lash Effect+Clump Defy szempillaspirál
  • Urban Decay Naked2 - #Tease (szemöldökre)
  • Catrice szemöldökzselé

 Száj:
  • MUA rúzs - #Juicy

Hogy tetszik nektek ez a szín? Használnátok ősszel? Milyen színeket szerettek ősszel használni?


6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a két szín együtt, a smink pedig tökéletes őszre...ezt a kombót én is ki fogom próbálni! :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon tetszik a pír és a rúzs is!

    Mea (Nail Polish Maniac blog)

    ReplyDelete
  3. Nagyon csinos lett ez a smink! :)

    ReplyDelete
  4. szép smink és a fülbevaló is tetszik!!

    ReplyDelete