Sorozatajánló nyárra

Nyáron talán mindenkinek kicsit több ideje van sorozatokat nézni, akár nyaraláson akár csak úgy kikapcsololódásként jó megnézni 1-2 (vagy 8-10 :) ) részt egy izgalmas sorozatból. A mai bejegyzésben az én örök kedvenceimet mutatom meg néhány könnyed nyári sorozattal kiegészíve. Mindig szívesen kezdek új sorozatokba, úgyhogy ha van egy-két jó tippeket, akkor írjátok meg kommentben! :)

1. Desperate Housewives

MAC Dazzleglass #Baby Sparks, L'oreal Skin Perfection arckrém

Az egyik legnagyobb kedvencem, jelenleg ezt nézem újra de már sajnos az utolsó évad végefelé tartok. Imádom benne a karaktereket és hogy kiválóan ötvözik az izgalmat a humorral.  

2. Devious Maids

Chanel pirosító #Rose Glacier, Etude House Rosy Tint Lips, Rimmel #321

A Született feleségek producerei jegyzik ezt a sorozatot is, ami néhány latina maid azaz bejárónő életét követi. Szellemességében és a rejtélyes történetekben is lemarad elődjétől, de egyáltalán nem rossz! Az első évad tetszett talán legjobban, a most futó harmadikban megőrjít Rosie affektálása és a sztorit sem érzem olyan erősnek, de még kitartok mellette. :)

3.Jane the Virgin

P2 #Adorable, A-England #She Walks in Beauty

Amikor először láttam a trailer-t nagyon spanyol szappanopera beütése volt (ha jól tudom a sztori azon is alapul), de mivel a CW sorozatokat általában szoktam szeretni adtam neki egy esélyt - és pozitvívan csalódtam. Szerintem érdemes belenézni, mert a sztori sem mindennapi és a színészek is jók benne.

4.Teen Wolf

China Glaze #Kiss my glass, Rimmel Velvet Matte #017, Maybelline Baby Lips #Strike a Rose

Tipikus misztikus-vérfarkasos tinisorozatnak indul, de aztán megjelennek más természetfeletti lények is és azon kaptam magam hogy teljesen rákattantam. És Tyler Hoechlin látványra sem utolsó.:)

4.Switched at Birth

Rimmel Salon Pro körömlakk #247, #238

Ehhez hasonló sorozatot is láttunk már, két lányt elcserélnek születésükkor. Aranyos kis sorozat, semmi nagy sztorira nem kell számítani de jó kikapcsolódás. 

5.Faking it

Kiko #479, #338

Nekem új volt ezt a storyline, két lány leszbikusnak tetteti magát a népszerűségért cserébe. Persze aztán kiderül, hogy egyikük tényleg az, a másiknak meg a suli legnépszerűbb pasija kell és itt kezdődnek a "bonyodalmak". 

6.Awkward

Avon Gel Finish Iceberg White, Kiko #298

Ez is egy kis középiskolás sorozat, de egész jó sztorikat szoktak beleszőni és nevetni is lehet rajta.

Nektek mik a kedvenc sorozataitok? Ezek közül nézitek valamelyiket?



7 megjegyzés:

  1. Mivel úgy látom szereted a családi és feel good sorozatokat ajánlom még a Chasing life-ot, a Finding cartert, a The royalst, a Reignt és esetleg a The Fosterst is :) Illetve sztori szempontjából egy másik kategória a The 100, aminek az eleje elég gyengén indul, de érdemes kitartani mellette, mert hatalmasat fejlődik a sorozat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippeket! :) A Findig carter már le van töltve, csak még nem jutottam hozzá, de akkor az lesz a következő.:) A The 100-t is néz(t)em, csak nem lett akkora kedvenc, hogy itt megemlítsem. :)

      Delete
  2. A született feleségeket én is láttam már, nagyon szerettem. Néhány ezek közül már listára volt írva, de adtál még 1-2 tippet köszi :) Amiket én még szerettem és ajánlok: Gossip Girl, Pretty Little Liars, Revenge, Hart of Dixie, Internátus, The Royals, Young & Hungry, Mentalista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, köszi, ezek közül sokat nem ismertem! :)

      Delete
    2. Tényleg, az Internátus már kiment a fejemből mert régen láttam, de az tényleg nagyon jó és a Revenge is.

      Delete
  3. A Jane The Virgin nagy kedvenc, aranyos kis sorozat, olyan "darálni való kis cukiság". Én még a Once Upon A Time -ot ajánlanám, az eleje még inkább mesei, de a 3-4 évad már jóval sötétebb és izgalmasabb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyetértek:) Hú, azt egyszer elkezdtem, de pár résznél nem jutottam tovább. De lehet, hogy újra nekiállok valamikor. :)

      Delete