Gerard Cosmetics rúzs - 1995


Ma egy Gerard Cosmetics rúzsról hoztam tesztet, amit nemrég rendteltem. Az 1995 árnyalat a '90-es évek divatszínét hivatott visszahozni, matt formulával. Akkoriban a híres szupermodellek kedvelt árnyalata volt, Cindy Crawford is előszeretettel viselte. Az 1995 egy amerikai YouTuber, Jaclyn Hill által megálmodott árnyalat ami a márkával közös kollaboráció eredménye.



A csomagolás majdnem tökéletesre sikerült, de nekem egy kicsit olcsó hatása van a túl fényes arany szín miatt, ráadásul könnyű műanyaból készült. Néha tetszik, néha már túl giccsesnek látom. Egyébként jól záródik, szóval funkcionálisan nincs vele gond. A rúzs alján találjuk meg az árnyalat nevét és pár fontos információt.


A szín maga egy gyönyörű piszkos rózsaszín barnás alapszínnel- hasonló a MAC Twig-hez vagy a Velvet Teddy-hez. A rúzs matt finishű,  valahol félúton van a száraz és krémes mattok között, engem nem szárít. A tartóssága nagyon jó, jó pár órát kibír.

A rúzs teljes ára $19, amennyit szerintem nem ér meg, plusz ehhez még a szállítási költség is hozzáadódik. Instagrammon azonban találtam egy kedvezménykódot (save40), amivel 40% kedvezménnyel és ingyenes szállítással tudtam megrendelni, így már megéri az árát. Nem tudom, hogy még működik-e a kód, de mindig vannak kedvezménykódok a márkához, úgyhogy teljes áron nem érdemes rendelni. 

Nekem nagy kedvencemmé vált az utóbbi hetekben, igazi jolly-joker szín és a minőségével is nagyon meg vagyok elégedve.

Élesben:

Hogy tetszik nektek?


0 megjegyzés:

Post a Comment