Missha Painting Rouge Folyékony Rúzs


A Missha tavaszi-nyári újdonságai között láttam meg a Painting Rouge folyékony rúzsokat, amik fényes (Syrup) és szatén (Chiffon) változatban is kaphatóak. A Syrup volnaból rendeltem meg az SBE01-es árnyalaot, ami a hivatalos képek alapján egy barnás rózsaszínnek tűnt. Nem nagyon találtam a színekről swatch-okat, így kicsit látatlanban rendeltem meg, és emiatt sajnos nem is olyan színt kaptam amit vártam. De ne szaladjunk ennyire előre, nézzük magát a terméket.



A csomagolása teljesen rendben van, egy tetszetős papírdoboz védi a terméket, ami a szájfényekre jellemző csomagolást és applikátort kapta.  A tubus ajlán matrica jelzi az árnyalatot és hogy felbontás után 18 hónapig használhatjuk a rúzst. Maga a tubus teljesen jól zár, bátran magunkkal vihetjük napközbeni színfrissítésekre. Az applikátor jól használható, maximum a rövidsége miatt kell figyelni nehogy összekenjük magunkat. A festéknek közepesen erős gyümölcsös-virágos illata van, amit felvitel után is érezni. Már egy vékonyabb réteggel is szinte teljes fedést érhetünk el, ami építhető a teljesen fényes, szirupos hatás kedvéért.

A festék sajnos hajlamos mászkálni és a száj körüli kis redőkbe is be tud ülni, úgyhogy kontúrceruza használata javasolt mellé. A tartóssága egyébként jobb egy átlagos szájfénynél, de egy étkezést már nem él túl. Egyébként szépen, fokozatosan halványul.

Ahogy írtam, a színe nem olyan lett mint amire számítottam, annál jóval rózszaszínesebb. Színében nagyon hasonlít a Rimmel Apocalips Celestial árnyalatához, egy picit világosabb nála. Nekem a Rimmel terméke egyébként jobban bevált, szóval egy kicsit megbántam, hogy megrendeltem. Pluszban ez az árnyalat hajlamos sárgábbnak mutatni a fogakat, mint amilyenek valójában, emiatt nem is előnyös.

 
Élesben: 


Én eBay-ről rendeltem, itt még elérhető.

Próbáltátok már?


2 megjegyzés:

  1. Hű még nem próbáltam, de lehet, hogy rendelni fogok, nagyon szépen pigmentált, jól áll:)

    ReplyDelete
  2. Istenem, már a neve miatt megvenném! :D

    ReplyDelete