Maybelline Baby Lips ajakápolók


A Maybelline Baby Lips ajakápolók most már minden Maybelline állvánnyal rendelkező drogériában elérhetőek. Emlékszem, amikor pár éve néhány ízt a Müller kezdett forgalmazni, rögtön lecsaptam egyre (talán piros-sárga csomagolása volt), azonban annyira nem nyűgözött le. Az illatos-színes darabokra továbbra is kíváncsi voltam, de valahogy soha nem vettem rá magam a vásárlásra.

 

A tesztelésre kapott 4 db. közül egyértelműen a fekete csomagolású Electro családba tartozó Strike a Rose árnyalat ragadta meg először a figyelmemet, ez a legfelnőttesebb kinézetű a 4 közül és az ígért élénk szín is kecsegtető volt. A színe tényleg elég élénk, ajakápolóhoz képest jól pigmentáltnak mondható, az illata pedig nagyon édes, (mű)gyümölcsös. Nekem alapvetően tetszik, de néha már túl erős. A hidratálóhatásán meglepődtem, igaz, hogy nyár van amikor kevésbé hajlamos kiszáradni a szám, de nagyon puhává varázsolta. A színe egy húzással természetes rózszaszín lesz, ami egészen vibráló rózsaszínné építhető 3-4 rétegben - ekkor már erős vizes fénye is lesz. Múlt hónapban használtam igazán sokat, nyaralni is vittem magammal és a tengerparton a fényvédőn kívül csak ő került az arcomra - mégsem sminkeltem magam, de egy picit feldobta a megjelenésemet az élénkségével.


A pink-sárga csomagolású Pink Punch árnyalat egy hidegebb tónusú rózsaszín, ami kicsit kevésbé pigmentált mint a Strike a Rose. Ennek is építhető a fedése több húzással, de már kevésbé mint az előző darabnál. Az illata pedig - meglepő módon - puncsos. :) A narancs-piros Cherry Me pedig egy pirosas szín csereszenyeillattal, engem egy régi Lip Smacker-emre emlékeztet az illata. A színe a tubusban pirosas, de a szájon ez is rózaszínná szelidül, csak picit sötétebbé mint az előző kettő. A hidratáló hatása ennek a kettőnek is hasonló a Strike a Rose-hoz, ilyenkor nyáron elegendőek, de igazi kihívás elé majd télen néznek. :)


A Hydrate verzió színtelen, 8 órás hidratálást ígér és SPF 20 tartalmával védi az ajakakat a napsugárzástól. Az anno a Müller-ben vásárolt darab is ilyen fényvédős, színtelen volt és a fényvédőtől olyan kellemetlen kesernyés íze volt, hogy nem tudtam használni - sajnos ez az íz itt is megmaradt. Én elég érzékeny vagyok az ilyenekre, szóval lehet, hogy van akit nem zavar, de én a fényvédős ajakápolókkal szinte mindig így járok, pedig tudom, hogy fontos lenne használni, de egyszerűen nem megy. :)

Szerintem jópofák a Baby Lips-ek, (az én kedvencem a Strike a Rose lett), ha csak a táskánkba szeretnénk dobni egy színes-illatos ajakápolót, amitől jobb kedvre derülünk ha előhúzzuk a neszeszerünkből, esetleg egy no-makeup napon szeretnénk egy kis színt vinni az arcunkra akkor jól jönnek ezek a finom illatú darabok, de ha komolyabb hidratálásra van szükségünk akkor ne ezek után nyúljunk. Én biztos használni fogom őket (a színtelen kivételével), az elmúlt hetek kánikulájában néha csak egy napszemüveget és az egyik színt tettem fel, más sminket nem is tudtam elviselni magamon. Nem tartom őket must-have termékeknek, de a legelső darabomhoz képest ezek a színesek sokkal jobban teljesítettek. :)

Ti próbáltátok már a Baby Lipseket?


8 megjegyzés:

  1. Nekem a Cherry-s van meg, nagyon szeretem, szép, de nem olyan erős színe van, az meg nagy plusz pont, hogy SPF is van benne:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tudom ,hogy nem ez a lényeg,de gondoltam szólok ,hogy a címben baby lips helyett baby skint írtál :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszi, hogy szoltal! Latszik, hogy ejjel irtam a posztot:D

      Delete
  4. A Pink Punch és a Strike a Rose tetszik, de sajnos Győrben mindig le van fosztva mindenhol az állvány.

    ReplyDelete
  5. Most már állandó termék lesz mindenhol, úgyhogy előbb-utóbb biztos találsz majd belőlük. Drukkolok!:)

    ReplyDelete