Rimmel Kate Moss Nude Collection - Rúzsok


Amióta megláttam, hogy a Rimmel és Kate Moss új, nude színekből álló kollekcióval rukkol elő, tűkön ültem. A Rimmel az egyk kedvenc drogériás márkám, a Kate Moss rúzsok pedig szerintem az egyik legjobb ár/értékkel rendelkező darabok a drogériák polcain, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam rájuk. Összesen 5 árnyalat kapott helyett a kollekcióban, de ebből csak 4 jutott el hozzánk (a legsötétebb sajnos nem).


A rúzsok a hagyományos Lasting Finish típusba tartoznak (tehát nem a mattba), és a következő árnyalatok kaphatóak nálunk:

  • #040 - Halvány nude
  • #042 - Barack nude
  • #043 - Napbarnított nude
  • #045 - Rózsás nude  
  •  


A legvilágosabb árnyalat (#40) tényleg nagyon halvány, néha úgy látom magamon, hogy nem áll jól mert sápaszt, néha pedig az abszolút hordható kategóriába esik. Nagyon világos szín révén alaposan elő kell készíteni az ajkakat viselése előtt radírozással és alapos ajakápolózással (nem véletlenül a kollekció része egy ajakápoló is), mert hajlamos kiemelni az ajkak egyenlőtlenségeit. A #43-as árnyalat a kedvencem, egy barackos, picit barnás tónúsú nude ami a most újra nagyon divatos '90-es évek hangulatot hozza. Ez az árnyalat már jóval megengedőbb a száraz részekkel szemben. A #42-es és #45-ös árnyalatok a kicsit sötétebb, rózsás nude vonalat képviselik és csak 2-3 árnyalat különbség van köztük (a #45-ös picit sötétebb). Mind a négy színre jellemző, hogy nagyon krémes állagúak és 1-2 rétegben teljes fedést adnak. Illatuk a szokásos Kate Moss rúzs illat, édes-gyümölcsös, én nagyon kedvelem. A csomagolás mellett sem tudok szó nélkül elmenni, minden fésülködőasztalon csodásan mutatnának ezek a finom, púderrózsaszín rúzsok.

Swatchok: (A héten tervezem sminkben is megmutatni a színeket.)


Szerintem ez a kollekció hatalmas siker lesz, gyönyörű színeket hoztak ki amik között minden bőrtónus talál hozzá illőt, ráadásul a rúzsok a megszokott kiváló minőséget hozzák.

Elérhetőek július végétől a drogériákban 1399 Ft.-os áron.

Ti beszerzitek valamelyik színt? :)


6 megjegyzés:

  1. Annyira csodálatosak...alig várom, hogy megkaparintsam őket.... :)

    ReplyDelete
  2. Amióta először olvastam erről a kollekcióról, azóta izgatottan várom a megjelenését. A Rimmel rúzsok személyes kedvenceim, drogériás viszonylatban valóban a legjobb ár/érték arányt hozzák. Mivel a természetes sminkeket nagyon szeretem, így elengedhetetlen részét fogják képezni a rúzs kollekciómnak. Plusz ősztől szeretem elővenni a sötétebb színekből álló palettáimat, pl. az UD Smoked-ot, és kicsit füstösebb szemeket varázsolni magamnak, amihez egy visszafogott rúzs elengedhetetlen. Köszi a posztot, öröm volt nézni ezeket a szépségeket! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Füstös szemekkel is istenien mutatnak szerintem:) Örülök, hogy tetszett a bejegyzés! :)

      Delete
  3. Ezek aztán nem semmik, nem is tudnék választani közülük, annyira gyönyörűel

    ReplyDelete
  4. A promo képeken valahogy mindegyik szín olyan sárgásnak tűnt, így örülök, hogy vannak rózsaszínesebb nude árnyalatok is. :) Biztosan meg fogom nézni magamnak őket, mert jó nude rúzsokból sosem elég. :D

    ReplyDelete