Újdonság | Yves Rocher bőrdiganosztika

Néhány hete új, ingyenes bőrdiagnosztikai szolgáltatás érhető el az Yves Rocher néhány üzletében, ami én is kipróbáltam. Egy készülék segítségével felmérik a bőr állapotát és segítenek kialakítani egy megfelelő arcápolási rutint a márka termékeivel. A vizsgálat csak pár percet vesz igénybe és teljesen ingyenes, szóval bármikor beszaladhatunk ha Yves Rocher üzlet közelében járunk. Én egy hosszú munkanap után mentem, amikor a fényvédőtől már picit fényes volt a bőröm, így kombinált-zsírosnak lőtte be a gép a bőrtípusomat (ami egyébként száraz), úgyhogy szerintem érdemes tejesen megtisztított bőrrel menni.


Az én arcápolási rutinomhoz ezeket a termékeket javasolta a nagyon kedves eladó hölgy:

1.Lemosás: Sensitive Vegetal krémes lemosó


Nagyon örültem, hogy a márka kínálatában nem csak habzó lemosók vannak: ez a krémes állag sokkal kellemesebb a száraz bőrömre, de a sminket sajnos nem távolítja el maradéktalanul, inkább kiegészítőnek használom micellás víz mellé. Jó érzés használni, nem szárít és ha nem sminkeltem aznap, akkor tökéletesen elég önmagában is.

2.Radírozás: Hydra Vegetal arcradír


Tudjátok, hogy én inkább a kémiai hámlasztást preferálom a fizikai radírok helyett, úgyhogy ezt a terméket nem biztos, hogy sokat fogom használni, de a teszt kedvéért kipróbáltam pár alkalommal: finom szemcsék vannak benne, amik kíméletesen, de mégis érezhetően távolítják el az elhalt hámsejteket. Puha, selymes és hidratált lett utána a bőröm, úgyhogy teljesítette azt, amit egy fizikai radírtól elvárhatunk!

3.Tonizálás: Hydra Vegetal arctonik


Igazság szerint én nem szoktam klasszikus értelemben vett tonikot használni, inkább egy hatóanyagokkal dúsított esszenciát vagy a bőrproblémáimnak megfelelő szérumot szeretek felvinni a hidratálókrém előtt, de ez a tonik kellemes meglepetés volt, adott egy kis plusz hidratálást a bőrömnek és a hidratálókrémet is könnyebben itta be a bőröm utána.

4.Fényvédelem/hidratálás: Elixir Jeunesse regeneráló fényvédő - SPF30


Erre a krémre voltam a legkíváncsibb, hiszen az év minden napján használok fényvédőt, ami a bőr öregedését és a pigmentfoltok kialakulását nagy mértékben le tudja lassítani (a teszt pigmentációt mérő részén tökéletes eredményt mért a gép!). A krém nagyon kellemes, könnyed állagú, pikk-pakk beszívódik és jól lehet rá sminkelni. Egy baj van vele, az alkohol az összetevőlista elején szerepel benne, ami hosszú távon nem jó a bőrnek.

A szolgáltatás egyelőre 4 budapesti üzletben elérhető (Teréz krt., Váci utca, KöKi Terminál & Campona), de több üzletben is tervezik bevezetni. Szerintem mindenképpen érdemes elmenni és kipróbálni, tényleg csak pár percet vesz igénybe és sok mindent megtudhatunk a bőrünk állapotáról és a helyes arcápolási rutinról.



*A szolgáltatást az Yves Rocher Magyarország meghívására próbáltam ki, a bejegyzésben bemutatott termékeket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés:

Post a Comment