Tavaszi újdonságok | Bourjois

A mai bejegyzésben a Bourjois tavaszi újdonságaival ismerkedhettek meg. Még a márciusi dm Szépségsztorik eseményen kaptam egy kis csomagot a márkától, amiben a legújabb termékeik lapultak - én is meglepődtem, mert eddig nem sok Bourjois terméket használtam a mindennapokban, de ezek közül több is van, ami nagy kedvenc lett.


Az egyik termék viszont nagy csalódás volt, ezen essünk is túl az elején, hogy utána csak a jóra koncentráljunk. :) A Volume Reveal szempillaspirál konkrétan semmit nem csinált a pilláimmal, még 3-4 rétegben sem. A márka ígérete szerint bármikor újraspirálozhatunk a nap folyamán csomósodás nélkül - ezt az ígéretet be is tartja, több rétegben sem lesz csomós a végeredmény, de egyszerűen annyira nem látványos a hatása, hogy nem ajánlom nektek - se a dúsítás, se a hosszabbítás, se az ívelés nem megy neki sajnos. :(


A Rouge Velvet The Lipstick rúzs Peach Tatin árnyalta viszont hatalmas kedvencem lett, egy igazán szuper matt rúzsról van szó. Amikor felviszem nagyon krémes, de hamar bemattul és nem is érezni, hogy az ajkakon van. A tartóssága is teljesen jó, egyáltalán nem szárít és az illata is finom, tényleg semmi hibát nem találtam benne. Érdemes megnézni, pláne Glamour-kuponnal (most már a Bourjois termékekre is 50% kedvezmény van az eddigi 25% helyett!), én biztos be fogok szerezni még 1-2 színt.


A másik kedvencem a Healthy Mix primer lett az újdonságok közül, a száraz bőröm egyszerűen imádja. Fényvédő után, alapozó előtt szoktam használni, adok neki pár percet, hogy beszívódjon, és utána gyönyörűen mutat rajta szinte bármilyen alapozó, olyan igazi ragyogó, egészséges bőrképet ad. Normál vagy olajos bőrre szerintem sok lenne, de aki száraz bőrrel küzd, az tegyen vele egy próbát, mert nagyon jó kis cucc!


Érkezett még egy új pirosító duo (Le Duo Blush) és egy highlighter is (Le Petit Strober), mindkettő a pirosítóktól megszokott égetett formulával és a jellegzetes virágillattal. (Akit zavar, ha egy sminknek erős illata van, az nem fogja szeretni, mert ezt még napközben is érezni.) A pirosító egy sötétebb és egy világosabb színből áll, amivel formázhatjuk az arcunkat, de mivel a sötétebb szín is fényes, nem ajánlom kontúrozásra. Én a két színt keverve szoktam felvinni az arcomra, jól el kell dolgozni, mert hajlamos egy picit foltosodni, de ha előtte jól púderezünk, akkor fel lehet vinni szép egyenletesen. Jó termék, de nem tartom kihagyhatatlan vételnek. A highlighter egy nagyon szép, visszafogott hétköznapi darab, amivel lehetetlen túlzásba esni, úgyhogy kezdőknek szuper választás lehet!

 Élesben a primer, pirosító, highlighter és a rúzs:


Színminták:




0 megjegyzés:

Post a Comment