Megérkeztek a Balmain x L'oreal rúzsok!

Szerintem rég volt olyan drogériás sminkkollekció, amit ekkora várakozás előzött volna meg, mint a L'oreal és a francia Balmain divatház együttműködéséből született rúzskollekció. 12 hétköznapi és extrém színből 8 került itthon is bevezetésre, ~4000 Ft.-os áron (illetve a Notino-n egy picit alacsonyabb az áruk). Ha kíváncsiak vagytok, hogy én melyik árnyalatokat próbáltam és mi a véleményem róluk, akkor olvassatok tovább!


A rúzsok fekete, kék és zöld csomagolásban érkeznek, csomagolás szerint vannak a Rock, Couture és Glamazon kategóriákba osztva:


Egy hétköznapi és egy extrém színt kaptam tesztelésre: a Confession egy csodaszép barackos korall, egy tökéletes tavaszi, irodakompatibilis szín (helló, MAC Kinda Sexy dupe!), a másik pedig az igencsak különleges, lila Freedom.

A Confession fekete tokban érkezik, arany díszítéssel, ami nagyon elegáns, kifinomult benyomást kelt. A rúzs annak ellenére, hogy matt, nagyon krémes állagú és kellemes felvinni, viselni, egyáltalán nem szárít. A krémes állaga miatt evés után újra kell kenni, de ez nem von le az értékéből. Az egyetlen ami megosztó lehet vele kapcsolatban, az a L'oreal rúzsoknál már megszokott illat - nekem egy kicsit öreges ez az illat, és elég sokáig érezni felvitel után is, de talán kezdek megbarátkozni vele. :)


A másik árnyalat, a Freedom egy élénk, középtónusú lila, ami elég extrém szín: hétköznapra én biztosan nem vállalnám be, de buliba vagy kreatív sminkekhez szuper! Ez a szín kényesebb, mint a Confession, kell 2-3 réteg a teljes fedéshez és ügyeskedni kell vele, hogy ne legyen foltos. 


Színminták:


A hétköznapi, klasszikus árnyalatokat nagyon tudom ajánlani (a képek készítése óta megvettem a piros Domination árnyalatot is, annak is kifogástalan a minősége!), az extrém színeket viszont inkább csak a gyűjtőknek/kísérletező kedvűeknek - illetve a boltban mindenképpen próbáljátok ki a tesztert vásárlást előtt. Sminkmániásoknak pedig szerintem kötelező legalább 1 darab ebből a kollekcióból! :) 


*A rúzsokat a L'oreal Magyarországtól kaptam tesztelésre.

0 megjegyzés:

Post a Comment