Makeup Look | L'oreal Xtreme Resist


A Cannes-i filmfesztivál hivatalos sminkese évek óta a L'oreal és nekik köszönhetően mi is betekintést nyerhetünk a sztárok sminkjébe, sőt, bármelyik drogériában vagy webáruházban hozzájuthatunk a legstílusosabb színésznőkön használt sminktermékekhez. Az én kedvenc look-om idén a Priyanka Chopra által viselt szájhangsúlyos smink volt, amit én is megpróbáltam elkészíteni - a sminket és a sminkhez használt termékeket megtaláljátok a bejegyzésben, olvassatok tovább! :)


A smink első lépéseként a zöld Infallible primert használtam - most nem túl szép a bőröm, de ez a primer gyönyörűen kiegyenlítette a pirosságot és az alapozó is nagyon szépen siklott rajta. 


Alapozás után enyhén kontúroztam, pici pirosítót használtam, majd rátértem a szemsminkre: a La Palette Nude Rose matt, nude színeit használtam: két középbarna árnyalatot satíoztam össze a mélyítővonalban, majd egy sötétbarnát vittem fel a mozgó szemhéjra - végül a széleket a matt bőrszínnel dolgoztam el. A szempilláimat - alul-felül - a kétfázisú Xfiber Xtreme Resist vízálló spirállal festettem ki, a szemöldökömre pedig a Brow Artist kit por és wax állagú szemöldökformázója került. 


A sminkre egyértelműen a matt vörös ajkak teszik fel a koronát, amit a Color Richie Matte rúzzsal értem el - szatén-matt, gyönyörűen pigmentált rúzsról van szó, ami egy rétegben is tökéletesen fed és szárítani se szárít - egyedül az illatát nem szeretem, de szerencsére ezt csak felvitel közben érezni. :)

Egy szuper lehetőségre is felhívnám a figyelmeteket: a Notino webáruházban lehetőségetek van 20% kedvezménnyel L'oreal termékeket vásárolni a cannes20hu kóddal, ráadásul már egy termék megvásárlásával is automatikusan részt vesztek a sorsoláson, aminek a fődíja egy Cannes-i álomutazás! A játékról ide kattintva találtok több információt.


*A bejegyzésben bemutatott termékeket a Notino küldte el nekem.

0 megjegyzés:

Post a Comment