Dewy skin 4 lépésben

Egyik este, egy hosszú munkanap után hazaérve belenéztem a tükörbe és annyira szép, egészségtől kicsattanó volt a bőröm, hogy el se akartam hinni amit látok. Aztán elkezdtem gondolkozni, hogy mit használtam aznap reggel, mitől lehet ez a változás. Négy terméket használtam egymás után, és ezek eredménye volt ez a csoda amit azóta gyakran megpróbálok reprodukálni. Ha kíváncsiak vagytok, hogy milyen termékekkel értem el ezt a ragyogó bőrt, akkor olvassatok tovább!


Az egész úgy kezdődött, hogy új fényvédőt kerestem, mert ugyan száraz bőröm van, ami igényli a nehezebb állagú krémeket, mégis ahogy melegszik az idő, már túl soknak bizonyultak a télen használt krémek, mire hazaértem rendszeresen kifényesedett tőlük a bőröm, ami valljuk be, nem szép látvány. Ezért pont kapóra jött az Eucerin olajmentes, arca való napvédője, ami FF50+-el véd a káros napsugarak ellen. Hosszan tartó száraz, matt megjelenést ígér, amit teljes méretékben be is tart, pár másodperc alatt úgy beszívódik mintha semmi nem lenne az arcomon. Éppen ezért picit száraznak is éreztem, tudtam, hogy kellene fog valami a napvédő és az alapozó közé.


Így jött képbe a MAC Strobe Cream, ami tökéletesen bevált erre a célra, a ragyogás mellett szuper összetevőkkel küzd a bőröregedés ellen és teljesen megújítja a bőrt. Az alapozón finoman átsejlő ragyogástól pedig gyönyörű egészséges bőrfényt kapunk. Már jó ideje használom egyébként, hol gyakrabban, hol kicsit elfeledkezve róla, de amikor időről időre újra előkerül, mindig rájövök, hogy mennyire szuper termék.


A L'oreal Infallible Total Cover alapozója teljes fedést és szuper tartósságot ígér (vízálló!), ami ha nem is minden egyes nap, de fontos alkalmakra és extra hosszú munkanapokra nagyon jól tud lenni. A mousse állagú alapozóból egy borsószemnyi elég az egész arcomra és így is mindent elfed, korrektor a bőrhibákra sem kell mellé. A teljes fedésű alapozók sokszor maszkszerűek, de itt nincs erről szó, csak tökéletes porcelánbőrt varázsolhatunk vele. A száraz bőrömmel is nagyon jól működött együtt (bár a Strobe Cream-et mindig használtam alá), viszont amikor több napig használtam egyhuzamban, okozott néhány pattanást, úgyhogy emiatt csak alkalmanként használom.


Befejező lépésként pedig egy kis pirosítót szoktam felvinni az almácskákra, nálam ez elmaradhatatlan, nélküle nagyon sápadtnak tűnök. Mostanában legtöbbször a mark by Avon Cheeky Melba pirosítóért nyúlok, ami egy gyönyörű aranyfényű barackszín. Egy picit sötétebb mint amihez szokva vagyok és nagyon-nagyon pigmentált, úgyhogy óvatosan kell vele bánni, de ha sikerül eltalálni a megfelelő mennyiséget akkor csodaszépen mutat. Az aranyfénye miatt highlighter már nem is kell mellé, így a reggeli készülődésnél még időt is spórolhatunk vele. A csomagolása is nagyon kis kompakt egyébként, alig foglal helyet a neszeszerben, úgyhogy utazáshoz is tökéletes és nekem ez a minimalista fekete-fehér design is nagyon bejön. 4 árnyalatban elérhető és most bevezető áron kapható a májusi Avon katalógusban.


Színminták:



0 megjegyzés:

Post a Comment