Kiehl's Pure Vitality és egyéb újdonságok



Elérkezett az  idő, hogy beszámoljak a Kiehl's márka legújabb arcápolójáról, a Pure Vitality Skin Renewing Cream-ről - és a márka többi, nemrég megjelent újdonságáról is. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassatok tovább!


A Pure Vitality Skin Renewing arcápoló megalkotása során a Kiehl’s vegyészei olyan összetevőkre fókuszáltak, amelyek ismertek arról, hogy képesek fokozni a bőr ellenállóképességét. Így jutottak el a hagyományos gyógyászatban használt leghatékonyabb természetes összetevők közül kettőhöz: az új- zélandi manuka mézhez és a koreai vörös ginzeng gyökérhez. Így ez az úttörő arckrém tápláló védelmet nyújtva segít az arcbőrnek, hogy ellenálljon a vízveszteséggel szemben és helyreállítsa egyensúlyát. 

A két különleges összetevő különösen jótékony hatásai már ismertek számunkra. A koreai vörös ginzeng gyökeret összefüggésbe hozták a sejtek idővel nem optimálisan működő vagy lelassuló energiapályáinak serkentésével és védelmével. A manuka méz pedig a gyógyászatban gyulladásgátló és anti-mikrobiális tuljadonságairól ismert, illetve, hogy képes a sebgyógyításra, akár műtét után is. Minden más mézhez képest a legmagasabb polifenol-tartalommal és antioxidáns hatással rendelkezik, ami segít védeni a bőrt az olyan oxidatív károsodásoktól, mint a környezetszennyezés vagy az UV- sugárzás.


Arckrémet még nem próbáltam korábban a márkától, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, pláne, hogy a Pure Vitality volt az egész üzletnyitó főszereplője. :) Szerencsére nem kellett csalódnom benne, már a legelső használatnál láthatóan feltölti a bőrt és rendszeres használat során ez csak fokozódik. Én este szeretem használni - reggel a fényvédőm hidratálóhatása elég szokott lenni -, és reggelre kisimult, egyenletes bőrrel ébredek. Nekem száraz bőröm van és így is elég volt az a hidratálás, amit önmagában nyújt, de van hogy összekeverem pár csepp Daily Reviving Concentrate-el, és a kettő együtt igazi vitamin- és antioxidánsbomba a bőrnek. Ez utóbbi egyébként egy könnyű, antioxidánsokkal dúsított arcolaj mindennapi használatra, amit önmagában vagy hidratálókrémbe keverve is használhatunk. Nekem mindkét mód nagyon bevált, a száraz bőrömnek igazi felüdülés amikor használom. Télen az alapozó előtt is felvittem 1-2 cseppet az arcomra és gyönyörűen tartotta a sminkemet egész nap, nem lett olajos hatású tőle, csak egy egészséges bőrfényt adott, ami nagyon jól jött a téli, fakó bőrömnek. Ha Kiehl's üzlet közelében jártok (Westend vagy Allee) mindenképpen kérjetek belőlük mintát, mert nagyon szuper kis duo! :)


Butterstick Lip Treatment ajakápolók


Új ajakápolókkal is jelentkezett a márka, a Butterstick Lip Treatment színtelen és színezett verziókban is kapható - utóbbiak SPF25-tel védenek a káros napsugarak ellen és egy kis színt is adnak az ajkaknak. Én a Naturally Nude árnyalatot próbáltam, ami egy gyönyörű természetes barackos árnyalat, tökéletes a mindennapokra. A magas fényvédőfaktorért hatalmas pacsi a Kiehl's-nek, ajakápolókban általában max. 15-ös faktort szoktam látni. Az ápolóhatásuk is szuper - a színtelent este, a színezettett reggel használom, telis-tele vannak olyan hidratáló és bőrpuhító összetevőkkel mint a kókuszolaj, napraforgómagolaj, édesmandulaolaj, kakaóvaj vagy a squalene, ezenkívül E-vitamin is van bennük. A csomagolásuk is külön említést igényel, szerintem gyönyörűek, igazi luxusérzetet keltenek - kifejezetten nehéz, fémből készült darabokról van szó. A színezett verziók egyébként 5 különböző színben elérhetőek.


0 megjegyzés:

Post a Comment