L'oreal sminkújdonságok tesztelve


Nagyon belehúzott itthon a L'oreal, annyi újdonsággal jelentkeztek áprilisban, hogy csak kapkodom a fejemet. Egyrészt megjelent a Colorista termékcsalád, amivel kipróbálhatjuk a színes unikornisfrizurát (3 féle tartósságal), másrészt egy új hajápolási vonal, a Botanicals is múlt hónapban került a boltok polcaira, a Pure Clay agyagmaszkokról nem is beszélve. Természetesen a sminktermékek szerelmesei sem maradnak új termékek nélkül, ma ezekről az újdonságokról olvashattok bővebben.

INFALLIIBLE Total Cover alapozó & korrektorpaletta


Már írtam erről az alapozóról ebben a bejegyzésben, azóta is imádom, tökéletes! Tényleg igaz, amit ígér, nem maszkhatású, de mégis teljes fedést nyújt, tartós és mindent elfed. A mousse-szerű állagával nagyon könnyű dolgozni (száraz bőrnél nem árt aláhidratálni, úgy szebben mutat) és egy borsószemnyi mennyiség elég az egész arcra. Egy 5 részes korrektorpaletta is érkezett az alapozó mellé, amiben két színkorrekciós (zöld és lila) és három bőrszínű árnyalat található. A Maybelline hasonló terméke nem lett a kedvencem, ez viszont annál inkább! A korrektorok állaga kellően kemény, de kézmelegre lágyul, tényleg nagyon szépen fed és könnyű láthatatlanul beledolgozni a bőrbe. Én két színt szoktam leggyakrabban használni, a zöldet a pirosság elkendőzésére és a legvilágosabb bőrszínt a bőrhibákra. Egy kis púderrel fixálom és nap végéig tökéletesen a helyén marad.


Színminták:


INFAILLIBLE Paint Chubby pirosító stick

Amikor először megláttam ezeket az élénk, szinte neonba hajló pirosítókat, kicsit megijedtem, hogy mégis hogy fog ez rajtam mutatni, hogy fogom beépíteni a mindennapi sminkembe. Bár tényleg nagyon pigmentáltak, szerencsére nagyon szépen el lehet őket dolgozni és akár egészen természetes hatást is elérhetünk velük. Kezdőknek mégsem ajánlanám, mert könnyű velük túlzásba esni és bohócarcot elérni, de aki már gyakorlott sminkes, annak nem lesz gondja vele. Nagyon érdekes cream-to-powder formulája van, felvitelkor krémes, de pár másodperc után belesimul a bőrbe, mintha ott se lenne. Összesen három vidám nyári árnyalatban kapható.


Színminták: 

Bal oldalon építve, jobbra eldolgozva

SUPER LINER Ultra Precision tus
& INFALLIBLE Eye Paint


Érkezett egy új folyékony tus is a Super Liner családba Ultra Precision néven: klasszikus kialakítást kapott extra vékony, hajlékony heggyel. Nagyon könnyű vele dolgozni - kezdőknek is ajánlom - és szuper tartós a végeredmény, nagyon megszerettem. Az Eye Paint krémes szemhéjesték már kevésbé vált be, akárhogy próbálkozom az építgetésével, nem sikerül színt kicsikarni belőle, csak arany csillámokat. Tartozik hozzá egy Primer is, én enélkül próbáltam, lehet, hogy ez volt a baj, vagy talán csak ez az árnyalat ilyen problémás - ha ti próbáltatok másik színt vagy a primert, akkor írjátok meg, hogy hogy szuperált! :)

*A termékeket a L'oreal Magyarországtól kaptam kipróbálásra.

0 megjegyzés:

Post a Comment