Tavaszi ragyogás az Isadora-nál

Április végén bemutatták, hogy milyen újdonságokkal készül az Isadora az idei tavasz-nyári szezonra.  Lesz egy szuper kollekció, ami a tökéletes, ragyogó bőr elérésére fókuszál, és egy igazi bronzos, nyári kollekció sem maradhat el.

FRESH & FLAWLESS kollekció

3-IN-1 FACE MIST


Erre az arcpermetre voltam a legkíváncsibb, imádom az ilyen hidratáló primer termékeket. Ugyanúgy mint a MAC Fix+ esetében, itt sem klasszikus sminkfixálóként kell tekinteni a termékre, inkább egy hidratáló, a bőrt a sminkelésre előkészítő termékként, amivel nyáron akár a hidratálókrémet is kiválthatjuk. Én a tenyerembe szoktam fújni 2-3 adagot és óvatos mozdulatokkal a bőrömbe masszírozom - így pikk-pakk beissza a bőröm és már kezdhetem is a sminkelést. Szuper hidratáló és ápoló összetevőkkel dúsított permetről van szó, ami szerencsére alkohol- és illatmentes is, úgyhogy érzékeny bőrűek is bátran kipróbálhatják.

PERFECT COVERSTICK

Korábban már kaptam egy ilyen korrektort tesztelésre, de az sajnos túl sötétnek bizonyult - ez a #Blonde árnyalat viszont kellőképpen világos. A korrektor klasszikus stick kiszerelésű, elég kemény állaga van, de kézmelegre lágyul és könnyű beledolgozni a bőrbe. Nyugtató összetevőket is tartalmaz, amik segítenek a sebeknek hamarabb gyógyulni. Nem egy különleges termék, de ha szép össztevőkkel rendelkező, jó fedésű korrektort kerestek világos bőrre, akkor mindenképpen vessetek rá egy pillantást!

MAKE-UP BLENDER SPONGE


Amíg nem próbáltam az eredeti Beauty Blender-t, nem gondoltam volna, hogy tényleg ennyivel többet tud egy átlagos sminkszivacsnál. A legközelebb talán a dm-ben kapható ebelin járt hozzá, de még az is sokkal keményebb volt nála. Az Isadora-nak azonban sikerült egy majdnem tökéletes másolatot alkotnia, csak egy leheletnyivel keményebb az eredeteinél, ugyanúgy kétszeresére nő víz hatására és gyönyörűen lehet vele alapozni, illetve a krémes termékeket összedolgozni. Árban kb. fele a Beauty Blender-nek, úgyhogy szerintem nagyon megéri kipróbálni!

POOL GLOW kollekció


STROBING FLUID HIGHLIGHTER 

Alig vártam, hogy kipróbáljam ezt a terméket: minden évben ahogy közeledik a nyár megmagyarázhatatlan késztetést érzek arra, hogy beszerezzek pár bronzosító terméket, annak ellenére, hogy ezek legtöbbször túl sötétek a bőrömhöz. Az Isadora Strobing Fuild highlighter kakukktojás ilyen szempontból, mert bár bronzosító termék, mégis inkább egy világos, rose gold fényt ad csak a bőrnek, narancsos beütés nélkül. Alapozóba keverve nagyon szép egészséges fényt ad a bőrnek, de önmagában is használható alapozás után azokra a területekre, amiket ki szeretnénk emelni (arccsont, szemöldökcsont, orrnyereg stb.).



NOURISHING LIP OIL


Már tavaly is nézegettem ezt a terméket, amikor még csak egy színtelen verzió létezett belőle, idén viszont már 4 különböző színes árnyalatból is választhatunk. Én az élénk rózsaszín #Pink Berry árnyalatot próbáltam, ami ugyan a tubusban szinte neonnak néz ki, de az ajkaknak már csak egy enyhe rózsaszínes árnyalatot ad. Az ajakolajnak sűrű, mézszerű állaga van, ami nagyon kellemes érzés az ajkakon és isteni gyógynövényes illata van egy kis vaníliával megspékelve. Egy pici ajakdúsító hatása is van, hasonló mint a Carmex-nek. Én leginkább önmagában szoktam használni, illetve reggelente is fel szoktam tenni, amíg elkészülök a sminkem többi részével, így a végső lépésként használt matt folyékony rúzsnak is megfelelően hidratált alapot ad.

0 megjegyzés:

Post a Comment