Euceirn Hyaluron-Filler csomag


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem nem igazán sikerült eddig olyan CC krémet vagy színezett hidratálót találni az itthoni kínálatban, ami ne lett volna túl sötét a bőrömhöz. Ugyan ezek a krémek nem ígérnek magas fedést, mégis mindig elütött a színük, úgyhogy egy ideje fel is hagytam a keresgéléssel. Aztán megérkezett hozzám az Eucerin egyik karácsonyi csomagja egy Hyaluron-Filler CC krémmel és a termékcsalád szemkörnyékápolójával.


A legvilágosabb árnyalat volt a csomagban, ami szinte tökéletes a világos bőrömhöz - egy nagyon picit még ez is sötét, de ha leviszem a nyakara is a krémet, akkor már tökéletes. Szeretem a magasabb fedésű termékeket, így nekem önmagában kevés az a fedés, amit nyújt, de primernek tökéletes: egyszerre hidratálja a bőrömet, jó alapot biztosít az alapozónak és a fényvédelemről is gondoskodik: SPF15 van benne, ami így télen bőven elég szerintem. Azt hozzá kell tegyem, hogy nekem nagyon száraz a bőröm, így nem fényesedik ki tőle a bőröm, de el tudom képzelni, hogy zsíros/kombinált bőrre már sok lenne. Az összetevők között egyébként főként bőrpuhító és vízmegkötő anyagokat találunk a többféle fényvédő mellett, egy pici alkohol és illatanyag is került bele, de az összetevőlista vége felé vannak, ami nagyon kis mennyiséget jelent, nálam nem okozott irritációt hosszú távon se.


A karácsonyi csomagban mindössze 990FT.-ért kapunk egy Hyaluron-Filler szemkörnyékápolót (eredeti ára 5000 Ft. körül van), ami szerintem elég jó ajánlat, ha ki szeretnénk próbálni a termékcsaládot. Egy elég alap krémről van szó, ebben is sokféle bőrpuhító, vízmegkötő összetevő került és szintén SPF15-tel véd a káros napsugaraktól, de peptidek vagy antioxidánsok nincsenek benne. Hidratálásra és fényvédelemre viszont jó, én nappalra nem szeretek túl bonyolult krémeket használni, arra ott van az esti rutinom, viszont egy kis hidratálásra és fényvédelemre mindig szakítok időt. A legjobban azt szeretem benne, hogy pikk-pakk beszívódik és nagyon jól lehet sminkelni rá, nem kukacosodik be a korrektor alatt, nem csúszkál össze-vissza. Így akciósan szerintem megéri kirőbálni, a teljes árát viszont picit sokallom érte. Ebben egyébként már nincs se alkohol, se illatanyag. 

Többféle karácsonyi csomag is kapható egyébként a patikákban, más-más kedvezménnyel - a Hyaluron-Filler mellett a Volume-Filler és a Q10 termékcsaládból is választhattok:

0 megjegyzés:

Post a Comment