Max Factor Jubileum



Múlt héten tartották a Max Factor márka jubileumi sajtótájékoztatóját, ahova engem is meghívtak. Az esemény a szintén idén 100 éves Hotel Astoria-ban volt, ahol egy kis márkatörténeti kiállítás is megtekinthető. Erről a két eseményről hoztam nektek egy kis beszámolót. :)

Elsőként kiválogattam a kedvenceimet a régi hirdetések, reklámok közül, nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádok mindent, ami vintage hangulatú, ha pedig sminkekről van szó, akkor pláne!





A 100 éves évfordulóra persze új termékekkel is készült a márka, a Masterpiece Tranform szempillaspirállal, aminek érdekessége ez a kis fésűs kefe, illetve a Skin Luminizer alapozóval, ami az alapozót hidratálókrémmel ötvözi.






A márka arca egyébként Gwyneth Paltrow színésznő, akivel újraalkották négy évtized ikonikus női ideáljainak sminkjét és frizuráját: Audrey Hepburn-ét, Bridget Bardrow-ét, Farah Fawcett-ét és Madonna-ét.
 

A sminkeket és hajakat élőben is elkészítette Szűcs Adri, a Max Factor sminkmestere és a modellek egy kis bemutatót is tartottak:

Madonna, Bridget, Farah és Audrey

Az esemény végén kisorsoltak 2 átalakítást is (haj, smink), ahol a négy közül készítik el valamelyik look-ot a nyertesnek, és az egyiket én nyertem! Még soha nem nyertem ilyen eseményen semmit, úgyhogy nagyon örültem neki és az eredményről majd természetesen itt is beszámolok. Ti melyiket választanátok a 4 közül? :)

Búcsúzáskor kaptunk egy ilyen füzetet, amin szintén egy régi Max Factor reklám van, annyira jó, nem? :)

Hogy tetszenek a képek? :)



3 megjegyzés:

  1. Biztosan szuper lehetett. :) Az új spirálra nagyon kíváncsi vagyok, szerintem Glam napokon le is csapok rá. :)

    ReplyDelete
  2. Fantasztikus élmény lehetett ez a rendezvény :) Biztos alaposan megnézem magamnak ezt a kollekciót, még az is lehet, hogy a Glamour kuponomat beváltom tőlük valamire :)

    ReplyDelete
  3. Ezek a vintage hangulatú képek nekem is nagyon tetszenek :)

    ReplyDelete