Mizon Kollagénes Szemkörnyékápoló

Bevallom őszintén én eddig még soha nem használtam külön terméket a szemem alatti terület ápolására - általában a sima arckrémemből tettem oda is, vagy esetleg valamilyen olajjal (leginkább mandula vagy argán) ápoltam. Viszont már 23 éves vagyok, így arra gondoltam, hogy ideje elkezdeni a koncentráltabb ápolást, ráadásul a megelőzés híve vagyok - a már kialakult ráncokat sokkal nehezebb lenne eltüntetni.

Mindenképpen a koreai termékek közül szerettem volna választani, egyrészt mert az összetevőik is szuperek általában, másrészt az áruk sem vészes. Ráadásul sok termékből van kisebb, próba kiszerelés, ebből is egy 10 ml-est vettem elsőre ami kb. 1500 Ft.-ba került. Az itthon elérhető szemkörnyékápolók általában 15 ml-esek, ennek a teljes kiszerelése pedig 25 ml-es.

A krém állaga nagyon érdekes, amikor kinyomom a tubusból átlászó géles textúrája van, szinte vízszerűnek látszik. A szemkörnyékre felkenve azonban hamar olajossá válik, de viszonylag gyorsan, fél órán belül beszívódik és csak egy picit érződik. Én smink alá nem tudom elképzelni a használatát, így csak este szoktam. Kb. egy borsónyi mennyiség elég mindkét szemem alá, úgyhogy sokáig fog tartani ez a kis tubus is. Hosszabb távú hatásáról nem tudok még nyilatkozni, de az ilyen megelőző termékekkel én úgy vagyok, hogy nekem elég, ha tudom hogy hasznos összetevőkkel kenegetem az érintett felületet és bízom benne, hogy tényleg hatni fognak. A rövidtávú feladatát (hidratálás, a szemkörnyék kisimítása) pedig maradtéktalanul elvégzi.

Ha elfogy mindenképpen szeretném újravenni, de lehet, hogy előbb a csigás szemkörnyékápolóját próbálom ki a márkának.



Teljes összetevőlistát sajnos sehol nem találtam angolul, de az összetevők között megtalálható a kollagén (42%), olívaolaj, argánolaj, hylauronsav, sheavaj, mango mag olaj (ez így van magyarul?:) ). Ami nincs benne: parabén, színezék, illatanyag, ethanol,benzophenone.




Ti használtok szemkörnyékápolót? Ha igen, milyet? :)


3 megjegyzés:

  1. Egy Yves Rocher szemkörnyékápolót használok, de nem rendszeresen csak amikor eszembe jut.. Túl nagy változást nem vettem észre. Én is inkább a megelőzésre hajtok, de azt nem tudom, hogy honnan fogom tudni, hogy hat-e hosszútávon, mivel nem tudom milyen ráncos leszek öreg koromra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát igen, meg nem tudod összehasonlítani azzal az állapottal, hogy ha semmit nem használtál volna:D

      Delete
  2. Nekem is megvan és használgatom már egy ideje, de inkább még adok neki időt, mert még nincs sok véleményem róla :D A csomagolása egyébként olyan aranyos! :)

    ReplyDelete