NOTD - Autumn Nights


Sziasztok lányok, a mai esős napra egy igazi őszi manikűrt hoztam mégpedig az új China Glaze lakkjaimmal. Ez a csodaszép bordós szín a Don't Make Me Wine névre hallgat és még féláron csaptam le rá, a gyűrűsujjamon látható Gossip Over Gimlets pedig az Autumn Nights szettben volt. Instagram-mon mutattam már képet mindkét szerzeményről (itt tudtok követni egyébként):





Tudom, hogy a lakkozás nem lett a legszebb, a China Glaze lakkok ecsete nem a legkönnyebben kezelhető, meg a lakkok állaga is a hígabbak közé tartozik (legalábbis amiket én próbáltam), de mindeképpen szerettem volna megmutatni ezeket a színeket, remélem elnézitek nekem a hibákat. :) Mindkét színt két rétegben használtam, a száradási idejük átlagos volt (bár használtam szárító cseppeket).



A manikűrhöz egyébként az essence gyorsszárító cseppjeit is használtam, nem tudom, hogy csak beképzelem-e, hogy gyorsabban száradnak vele a lakkok, vagy tényleg így van, még próbálgatom. Ti használtátok már? Kíváncsi vagyok nektek hogy vált be.

Hogy tetszenek a színek? Milyen most a körmötök?


6 megjegyzés:

  1. Csodás, egyben nagyon merész szín :)

    ReplyDelete
  2. Az én kedvenc bordó lakkom is China Glaze, méghozzá a Red-y willing a karácsonyi kollekcióból, de most a nyári színeket kenegetem. Jelent pillanatban éppen semmi sincs a körmeimen, mert ma nem tudtam eldönteni mivel lakkozzak.

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű színek, szuper lett! :)

    ReplyDelete
  4. Az egyik legjobb China Glaze kollekció, ezt a szettet én is beszereztem. A Golden Rose fedőlakk hogy szuperál? Nekem nem igazán vált be sajnos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem is!:)) haat tenyleg gyorsan szarad, de nem erzem ugy, h tartosabb lenne tole a lakkozas. Es van amelyik lakk szinet picit feloldja es kicsit be is mattitja a lakkokat.:(

      Delete