HAUL - DressVe


Múlt héten csomagom érkezett a DressVe webáruházból, ahonnan két fülbevalót és egy táskát rendeltem, ebben a bejegyzésben ezeket mutatom meg nektek.:) Az egyik fülbevalónál figyelmetlen voltam, és a csodaszép zöld helyett pink színben rendeltem meg, végül is ez se rossz, de a smaragdzöld az igazi, azóta már azt is megrendeltem. A pinket pedig körömlakkal át fogom festeni valami ősziesebb színre. A zöld egyébként így néz ki, ugye milyen szép?:)

 Link a fülbevalóhoz.


 A másik fülbevaló a kedvencem, annyira szép és elegáns szerintem. Belőle még volt világoskék és fehér színben is, nagyon gondolkozom a megvételükön mert ez is hamar a kedvencemmé vált. :)

Link a fülbevalóhoz.


Egyébként egy ilyen kis dobozban érkeztek a fülbevalók, így nem esett bajuk a szállítás során.

A harmadik termék egy pink táska, amiben egy icipicit csalódtam élőben. A képeken valahogy szebbnek nézett ki, a középső velúr rész nagyon szép, de oldalt a rózszaszín műbőr elég olcsó hatású. Plusz a fekete szegélyek sem a legszebbek szerintem, de akciós volt, úgyhogy $16-ért nem volt rossz vétel. Itt is gondolkozom egy kis DIY-projekten, a műbőr részeket festeném át valahogy, ha van erre vonatkozóan valamilyen tippetek (ti mit csinálnátok vele, milyen festék lehet jó erre a célra stb.) akkor azt nagyon szívesen fogadom kommentben!:) Egyébként még kapható kékben és feketében is, gyanítom, hogy a feketénél nem olyan feltűnő a műbőr rész minősége.:)

Link a táskához.



 Hogy tetszik nektek? Mit vettetek legutóbb?:)



7 megjegyzés: