Teszt - Eucerin ph5 Olajtusfürdő


A mai bejegyzésben egy Eucerin Olajtusfürdőről írok nektek. Egyszer már használtam hasonló terméket, amit nagyon megszerettem (erről itt olvashatjátok a tesztet), úgyhogy lássuk, hogy ez is hasonlóan működött-e. :)



Az előző olajtusfürdőm kifejezetten ekcémás bőrre volt kifejlesztve, így illatanyag sem volt benne, ebben viszont van és elég erős illata van, nekem kicsit túl sok is és sokáig érezni. A Max Factor púderének van hasonló illata egyébként. Hatásában teljesen megegyezik az AtopiControl-lal, jól tisztít, nem szárít és nem hagy maga után olajos érzést a bőrön. Az összetevőket megnézve tartalmaz bőrpuhító anyagokat (szójababolaj, ricinusolaj,lanolin, panthenol), gyullafáscsökkentőt (bisabolol), viszont az illatanyag irritációt válthat ki, úgyhogy aki erre érzékeny, az inkább az AtopiControl tusfürdőt válassza. :)

Az összetevők:


Az Eucerin termékek a gyógyszertárakban kaphatóak, ez a tusfürdő kb. 2800 Ft-ba kerül, de van 400 ml-es kiszerelés is, ami kb. 4000 Ft-ba. Nem olcsó, viszont én még nem találkoztam hasonló termékkel alacsonyabb áron, ha ti tudtok esetleg, akkor írjátok meg hozzászólásban, nagy segítség lenne! :)



Ti próbáltatok már olajtusfürdőt?


0 megjegyzés:

Post a Comment