FOTD - Babette

Tegnap végre én is megnéztem Az éhezők viadala 2-t (nekem nagyon tetszett, ti láttátok már?), előtte pedig Vapiano-ztunk egyet anyukámmal, úgyhogy igazi csajos estét tartottunk a névnapom alkalmából. Ebben a bejegyzésben megmutatom, hogy milyen smink volt rajtam, most egy picit többet szöszmötöltem az elkészítésével, mert egyrészt időm is volt rá, másrészt élveztem is az egyhetes betegség után, hogy újra sminkelhettem. A smink főszereplője a LimeCrime Babette rúzsa, amit imádok, a legszebb nude, amit valaha láttam, a szemere pedig a Naked1 színei kerültek, egy Tanya Burr videót néztem nemrég és nagyon megtetszett a smink amit ő csinált, úgyhogy én is elkészítettem. (Terméklista a bejegyzés végén.)








Használt termékek:
Arc:
Yves Saint Laurent Teint Radiance alapozó - #2 és Baviphat Indie Girl BB krém (keverve)
L'oreal Lumi Magique korrektor - #Light
Ben Nye Cameo púder
MAC Riri bronzosító - #Hibiscuss Kiss (kontúr)
MAC MSF - #Semi-Precious RoseQuartz (pirosító)

Szem:
Estée Lauder automata szemöldökceruza
Urban Decay Naked 2 - #Tease (szemöldök)
Catrice Brow Gel
Etude House Proof 10 szemhéjalapozó
Urban Decay Naked - #Sidecar, #Toasted, #Hustle
Bobbi Brown Zselés tus - #Black Ink
essence I Love Extreme szempillaspirál

Száj:
MAC Prep & Prime Lip bázis
LimeCrime rúzs - #Babette

Hogy tetszik nektek ez a smink? 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a szemsmink, a barna szemedhez meg iszonyatosan jól áll!

    ReplyDelete
  2. Nagyon jól áll neked ez a smink! :)

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű, nagyon jól áll! Ilyenkor sajnálom, hogy nem barna a szemem :(

    ReplyDelete