The Inglot Experience

Nemrég volt szerencsém külföldön eljutni egy Inglot üzletbe, erről hozok most nektek egy kis beszámolót. Amikor odaértem az eladólányon kívül senki nem volt az üzletben, ennek ellenére nem éreztem úgy, hogy minden lépésemet figyeli, viszont amikor segítségre volt szükségem mindig ott volt. Tudtam csinálni nektek néhány fotót is az üzletről, illetve a termékekről -ezek telefonos képek, úgyhogy a minőségük nem a legjobb, ezért előre is elnézést kérek. :)

Az üzlet maga gyönyörűszép volt, nagyon elegáns és letisztult. A termékekből természetesen mindegyikből van kitéve teszter, viszont ha vásárolni akarunk valamit, akkor azt a raktárból hozzák ki. És ami nagyon tetszett, hogy az eladó fizetéskor minden egyes terméket kivett a dobozból és leellenőrizte, hogy nem sérült-e. Én egy palettát szerettem volna összeállítani a Freedom System termékeiből, ha nem ismernétek ez egy olyan rendszer, amiben megtalálhatók szemhéjpúderek, pirosítók, korrektorok, rúzsok stb. és mindegyik egy négyzet/téglalap alakú pan-ben van, és tetszőleges méretű palettákba válogathatjuk össze a nekünk tetsző színeket. (Mágnessel tapadnak a palettákba.) Én 3 szemhéjpúdert vettem, de ötös palettát választottam hozzá, mert nem volt sokkal drágább a hármasnál, és biztos vagyok benne, hogy nem ezek az utolsó szemhéjpúdereim a márkától. Ezen a linken mindent megtaláltok a Freedom System-ről, a képeket látva könnyebb elképzelni miről is van szó. (A palettámat egy következő bejegyzésben mutatom meg.)



Csodás rúzsok.
A Freedom System termékei.
Pigmentek.
Szemhéjpúder mono-k.
Összességében nekem nagyon nagy élmény volt látni ezt a boltot, és a sok szebbnél szebb terméket, a bőség zavarában nem is tudtam, hogy hova nézzek/nyúljak először. :) Nagyon sajnálom, hogy itthon (még) nincs. Rákerestem a neten és hozzánk legközelebb Bécsben van üzletünk, mindjárt 2 is, úgyhogy aki arra jár az mindenképpen nézzen be hozzájuk, már csak a látvány miatt is!:)

Ismeritek ezt a márkát? Esetleg van is tőlük terméketek?


3 megjegyzés:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tényleg? :O Hol laksz?Megyek!:D (amúgy nem lehet, hogy hamisítják?:/)

      Delete