Urban Decay Shattered Face Case - Teszt


Még karácsonykor rendeltem meg ezt a palettát akciósan a BeautyBay-ről, és pár napja ért ide. Már a megjelenéskor kinéztem magamnak, de a teljes árat sokalltam volna érte, így viszont már belefért, főleg karácsonykor. :)






Az Urban Decay-től eddig csak szemhéjpúderpalettákat (Naked1,2), szemhéjalapozót (Primer Potion) és fixáló spray-t (All Nighter) használtam, és mivel mindegyikkel maradéktalanul meg vagyok elégedve szerettem volna kipróbálni más termékeket is - így esett a választásom erre a palettára amiben 5 szemhéjpúder, 2 pirosító, 1 highlighter, 1 rúzsceruza és 1 szemceruza található. Szerintem ez egy nagyon praktikus darab, most hétvégén is elutazom és ezt a palettát viszem magammal sok helyet megspórolva, hiszen csak egy BB krém, spirál és szemöldökformázó termékek kellenek egy teljes nappali/esti sminkhez.




B-j: Bleach, Minor Sin, Nameless, Remix, Shakedown

B-J: Minor Sin, Nameless, Remix, Shakedown

Az 5 szemhéjpúder közül 4 selyemfényű, 1 pedig matt: ez a legszélső Bleach árnyalat, aminek önmagában nincs sok színe, de tökéletes a szélek eldolgozásához és szerintem szuper, hogy beletették. Jobbra haladva következik a Minor Sin árnyalat, ami a Naked1-ben megtalálható Sin kevésbé intenzív testvére. Mozgó szemhéjra, belső szemzugba illetve szemöldökcsontra tökéletes. Utána jön a 3 intenzív szín, a zöldesbarna Nameless, a sötétlila Remix és a sötétszürke Shakedown. Mind az 5 szemhéjpúder csodásan pigmentált önmagában is, a képeken nem tettem alá se alapozót, se szemhéjalapot.

A szemhéjpúderek mellett található egy travel-size  24/7 Glide-on szemceruza Zero árnyalatban (fekete), már nagyon kíváncsi voltam ezekre a ceruzákra, hiszen végtelen sok színben kaphatóak és állítólag szupertartósak. Ezt meg is tudom erősíteni, meg se moccant egész nap!




B-J: Overexposed, Temper, Glint

Az alsó szintet kinyitva jutunk el az arcra való termékekhez: az Overexposed egy visszafogottabb, barackos-téglaszínű árnyalat, a Temper pedig egy igazi világító barbirózsaszín. Mindkettő állaga tökéletes, nagyon finomra őrölt, szinte krémszerű por amivel egy álom dolgozni. A pigmentáltságuk is tökéletes, nem lesz tőle bohóchatású az arc és foltos sem. A Glint nevű highlighter pedig egy visszafogott aranyfényű darab, amit szemhéjpúderként is lehet használni. 

Bal: Zero szemceruza, Jobb: Lovechild rúzsceruza
A rúzscerzuza pedig mindkét szintet kinyitva elérhető, ez egyébként egy teljes méretű darab Lovechild árnyalatban. Az állaga nagyon jó, krémes, és szuperpigmentált ez is, tehát ez nem egy színezett ajakápoló, vagy szájfény, mint sok hasonló ceruza, hanem tényleg rúzs. Ebből adódóan a fénye is visszafogott, félmattnak mondanám. 

Én teljesen meg vagyok elégedve ezzel a palettával, szerintem nagyon jól kihasználható és nagyon örülök, hogy megvettem. Talán a 2 szürkésbarnás szín közül az egyiket lecserélném egy matt sötétbarnára és akkor a szemöldökkérdés is meg lenne oldva, de ne legyünk telhetetlenek, ugye?:)

Nektek hogy tetszik?


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és jól kihasználható paletta szerintem. :) Imádom az ilyen palettákat, amikben minden benne van. Én nemrég egy Catrice Arts Collection palettát vettem, egy másik ugyanolyat meg kaptam, úgyhogy az most nyeremény a blogomon. :) Ha gondolod nézz be. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/01/valentin-napi-nyeremenyjatek.html

    ReplyDelete
  2. Jujj, de szép, főleg az a lila szín!

    ReplyDelete
  3. Szuper kis szett, én is szemeztem vele, aztán letettem róla. A szemhéjpúderek színével nem vagyok teljesen kibékülve. Csinálsz majd vele komplett sminket?

    ReplyDelete