Manhattan Love


A Manhattan márka polcait évekig nem nagyon nézegettem a drogériákban, pedig visszaemlékezve régen nagyon szerettem, az első szemhéjalapozóm is tőlük volt - sajnos már nem kapható -, és a szemhéjtusaikat is imádtam! Mostanában azonban nagyon kezdenek ráerősíteni a kínálatra a limitált kiadásokkal. Nemrég írtam, hogy egy lila rúzsceruzát szereztem be tőlük és azóta még 2 limitált darabbal bővült a készletem. Az egyik egy folyékony rúzs, ami a Rimmel Apocalips-szel teljesen megegyező csomagolásban érkezik és az állaguk, illatuk is ugyanaz. A másik egy szupertartós krémes állagú szemhéjfesték, ami az extrém zöld színével csábított el. Ha kíváncsiak vagytok a termékekre részletesen, olvassatok tovább! 


Tehát amint már írtam, a folyékony rúzs csomagolása, illata, állaga teljesen azonos a Rimmel Apocalips termékeivel, csak erre a Manhattan Lip Lacquer felirat került és szerintem sokkal izgalmasabb színekben kapható. Az általam megvett Mystic Midnight árnyalat egy gyönyörűséges sötét bordós bogyószín, ez az a szín amit őszre-télre kerestem, és végre megtaláltam. Erősen gondolkozom rajta, hogy visszamenjek egy plusz darabért, főleg hogy 749 Ft-os áron - féláron - árulták.



Ha már az ajakkencéknél tartunk, a First Class árnyalatú Intense Lip&Cheek Balm is felülmúlta az igényeket. A színe miatt szerettem bele, de a termék egyszerűen tökéletes. Krémes az állaga, szinte siklik az ajkakon, egy húzással is teljes a fedése, ápol és tartós, nem tudom mi kell még ezeken kívül. (Ebben a bejegyzésben ezt viselem.)

Új mániáim a világoszöld szemfestékek, a barna szemeket szerintem gyönyörűen kiemelik. Ezért is vettem meg ezt a krémes szemhéjpúdert, önmagában illetve alapként is tervezem használni. Őt még nem volt alkalmam bevetni élesben, de az olvasott vélemények szerint bombabiztos, és a kezemre húzott swatch nehézkes eltávolítása is ezt támasztja alá. A termék neve egyébként Magic Up! Eyeshadow és ez a Glow Star árnyalat. (Ez is fél áron volt egyébként.)

Bal: Lip Lacquer, jobb:  Lip&Cheek Balm, Felül: Magic up!

Ti szeretitek a Manhattan márkát? Mi a kedvenc terméketek belőle?




6 megjegyzés:

  1. Nekem néhány lakkom van tőlük, amiket nagyon szeretek, a régebbi darabomat még 2010-ben vettem és teljesen jó még az állaga. A folyékony rúzs gyönyörű, lehet megnézem magamnak én is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siess, mert már csak az akciós kosárban találtam párat!:)

      Delete
  2. Nekem is sikerült egy Manhattan Lip Laquert beszereznem fél áron :) Eddig nem sok Manhattan termékem van, de egyre szimpatikusabb ez a márka . Lehet ő lesz 2014 felfedezettje számomra:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melyik árnyalatot vetted? Lehet, hogy nekem is :D Kíváncsian várom az újabb limitált dolgaikat.

      Delete
  3. Ebből a Magic Up! Eyeshadow-ból hány árnyalat van? és állandó termék? Tök jó ,hogy minden nap a DM mellett megyek el de nagyon ritkán tévedek be valamiért :D Egyébként elsőre azt hittem ,hogy sárga de meggyőztél ,hogy zöld :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 árnyalat (fekete, barna, rózsaszín plusz ez) és egy pár hónappal ezelőtti limitált kiadásban voltak, de most újra kirakták őket az akciós kosárba nálunk, bár már csak a rózsaszín és a zöld maradt. :) lehet, hogy a képen sárgás de tényleg zöld:D

      Delete