Nyári kedvencek

Ismét egy kedvences bejegyzéssel jelentkezem, nagyon sűrű volt az utóbbi pár hét, emiatt a blogra se nagyon volt időm - már alig várom az augusztusi szabadságot: még nem tudom merre utazunk, last-minute utak között és egy olasz-francia autós kirándulás között vacilálunk - még nem tudom melyik mellett döntünk, de az biztos, hogy nagyon kell már egy kis pihi. Ti mentek valamerre vagy voltatok már a nyáron?

Nézzük, miket szerettem az utóbbi időben:




Colourpop | Yes, Please paletta


Annyit beszéltem már erről a palettáról, hogy biztos unjátok, de az utóbbi időben tényleg nem nagyon használtam mást: néha kiegészítettem 1-2 Super Shock Shadow-val a sminkemet, de a szemsminkem alapján mindig ez adta. Azóta már kijött egy második színvariációval is a márka, a She paletta a bordós-mályvás színvilágot képviseli, őszre tökéletes lesz és a csomagolása is gyönyörű. Még gondolkozom a rendelésen, egyelőre a Gimme More highlighter paletta van úton felém, inkább azt választottam a múlt heti re-stock során. Ti próbáltátok már valamelyiket?

Frei Öl | Bőrápoló Olaj


Pár hónapja itthon is kapható Németország legnépszerűbb testápoló olajmárkája, a Frei-Öl, több változatban is: én a klasszikus bőrápolót kedveltem meg legjobban, de létezik bőrfeszesítő és terhességi csíkok elleni is, illetve nemrég egy arcolajat is piacra dobtak. A klasszikus testolaj jubileumi kiadása csodaszép rosegold csomagolást kapott, nyilván ez is nagy szerepet játszott abban, hogy elkezdjem használni, de azt kell, hogy mondjam, tényleg jó a cucc. Hamar beszívódik, nem hagy nagyon zavaró réteget maga után és jól ápol. Én még hajra is kipróbáltam, így tetszik a legjobban, pihe-puha lett tőle a hajam és szilikon sincs benne! Gyógyszertárakban kapható.

The Ordinary | Azelaic Acid Suspension



Lassan már a csapból is a The Ordinary termékek folynak, én is beszereztem tőlük pár terméket (ha érdekelne titeket egy átfogó poszt, akkor írjátok meg!), de a legnagyobb kedvencem, amire tényleg azt tudom mondani, hogy zseniális az a Azelaic Acid Suspension. Pattanásos, tág pórusú bőrre ajánlott, illetve a pigmentfoltokat is halványítja - én főleg emiatt vettem, de a pattanásokat is pikk-pakk elmulasztja, illetve gyönyörű egységes bőrképet varázsolt már kb. 1 hetes használat után. Ami negatívum lehet benne, hogy iszonyú gyorsan fogy (a 30 ml-es tubus nálam kb. 2-3 hetet bírt), és picit húzódik utána a bőröm - ezt a kettőt leszámítva viszont tényleg fantasztikus, nálam bérelt helye lett az esti rutinomban.

Maybelline | Master Strobing Liquid



Imádom a highlighter-eket és ez alól a folyékony verziók sem kivételek: ezekkel lehet elérni a legintenzívebb ragyogást, ami már messziről észrevehető. Úgy vettem észre, hogy nehéz igazán szép folyékony verziót találni: a legtöbben sok a csillám és darabos lesz a végeredmény, nem simul bele szépen a bőrbe. A Maybelline Strobing Liquid-je szerencsére nem ilyen, gyönyörű, egyenletes ragyogással vonja be az arcot és az alatta lévő alapozót sem mozdítja el felvitelkor. A legszebb eredményt egy nedves beauty blender szivaccsal tudom elérni, gyönyörűen beleolvad a bőrömbe és csak az intenzív ragyogás látszik. Két árnyalatban kapható, az enyém a világosabb, rózsás fényű ezüst, de van egy sötétebb, bronzosabb változat is belőle. Nagyon ajánlom nektek, ha jó minőségű, látványos folyékony highlightert kerestek elérhető áron.

Revlon | Ultra HD Gel Lipcolor



Nemrég új rúzsokkal jelentkezett a Revlon, mégpedig egy könnyed, géles formulával, élénk színekkel - a tökéletes nyári rúzsok? Eleinte féltem a géles formula és a magas pigmentáció kombinációjától, de mivel világosabb színeket kaptam tesztelésre, nem feltűnő, ha nem sikerül tökéletesen a rúzsozás. Mindkét rúzs nagyon kényelmes viselet, fényes, géles, de mégis van benne tartás, ha ennek van értelme: ott maradnak, ahova kenjük őket. A nude szín - HD Sand - lett a kedvencem a kettő közül, gyönyörű, kifinomult árnyalat, nem tudom elképzelni, hogy valakinek ne állna jól. A másik szín  - HD Coral - pedig tökéletes nyárra egy bronzos sminkhez. Az új Ultra HD Gel Lipcolor rúzsokat a Revlonshop-ban tudjátok megrendelni, ide kattintva.



Daniel Wellington | Classic Petite Melrose
Már írtam nektek a Classic Petite Melrose órámról, ami azóta is hatalmas kedvenc, mindenhez illik és nagyon jól feldob bármilyen hétköznapi szerelést. Más kiegészítő nem is kell mellé, önmagában is nagyon látványos. Ha kedvet kaptatok a rendeléshez, akkor a

 GLAMOUREVERYTHING 

kóddal 2017.08.30.-ig 15% kedvezménnyel vásárolhattok a https://www.danielwellington.com oldalon.



0 megjegyzés:

Post a Comment