MAC Next to Nothing alapozó

Nemrég új alapozót dobott piacra a MAC, Next to Nothing néven. Nagyon örültem, amikor nekem is lehetőségem volt kipróbálni: a leírás alapján egy könnyed, nyárra tökéletes hidratáló alapozóra számítottam - ha kíváncsiak vagytok, hogy mennyire jöttek be a számításaim, akkor olvassatok tovább.


Tökéletes csillogást szeretnél az Instagram-ra készített fotókhoz? A Next to Nothing a legújabb, alig-látható smink innovációját nyújtja. A Face Colour tápláló összetevői és az opálfényű mikrorészecskék fényt adnak a bőrnek, miközben a Pressed Powder krémes, megújuló könnyed formulája egyenletes, tartós, rendkívül komfortos viseletet ad az egész sminknek. A mikro-könnyű anyagok felturbózzák a bőrt, ezáltal gyönyörűen ragyogóvá válik és filter nélkül is tökéletesek lesznek a képeid!


Azt tudni kell erről az alapozóról, hogy nem ígér magas fedést, sőt van ahol inkább csak primerként ajánlják egy másik alapozó alá. Én viszont önmagában szoktam használni, korrektor természetesen kell mellé a nagyobb bőrhibákra, viszont annyira gyönyörű, természetes (nem hibátlan!) bőrképet varázsol, hogy csoda nézni. Nem takarja el a kisebb-nagyobb egyenletlenségeket, de szuperül hidratál, és gyönyörűen feltölti a bőrt, olyan mintha belülről ragyogna. A dewy hatás kedvelőinek kötelező darab, de zsíros, problémás bőrűeknek kevésbé ajánlanám.

Picit féltem, hogy ez a hidratáló formula mennyire lesz tartós, illetve, hogy mennyire fog kifényesedni a bőröm a nap végére, de még a legnagyobb melegben sem volt vészes, egy icipicit kopott csak meg estére (púdert azért használtam mellé). Összességében annak ellenére, hogy a fedése tényleg minimális, nagyon megszerettem, tökéletes hozzávalója a no-makeup makeup sminkeknek és egy meleg, nyári hétköznapra szerintem nem is kell ennél magasabb fedésű alapozó.


Élesben: 



0 megjegyzés:

Post a Comment