Nyári Illatajánló

Az elmúlt hónapokban landolt nálam pár nyári illatújdonság - még szűk 1 hónap van hátra a nyárból, és szerintem ez az az időszak, amikor igazán élvezhetjük ezeket a friss, gyümölcsös illatkombinációkat: nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ebben a kánikulában nem bírom magamon elviselni a túl intenzív parfümöket, inkább a könnyed, friss illatokat keresem.

GUERLAIN - Le Petit Robe Noir


Az illat ihletője a legendás kis fekete ruha, a szintén sokat emlegetett párizsias sikk és elegancia. Olyan játékos esszenciák testesítik mindezt meg, mint a fekete cseresznye, a bergamott, a vörös áfonya vagy a mandula. A szívjegyeket pedig olyan illat uralja, mint a török és bolgár rózsa.

Ő a kakukktojás a csoportban, még tavasszal vettem és nem is tipikus nyári illat, nekem mégis ez a legnagyobb kedvencem a csokorból. Erős, hangsúlyos illat, de mégis van benne egy kis játékosság (talán a cseresznye teszi), ami miatt tökéletes az év minden napjára, így nyárra is. Nagyon tartós illatról van szó, sokszor még este is érzem magamon, bár ez el is várható egy olyan márkától, mint a Guerlain.

AVON - Little Sequin Dress 


Kiemelkedő illatkompozíciónkat a flitteres ruhákat kedvelő hölgyek ihlették. A mandarin és a mangó tündöklő jegyeivel kápráztat el, hogy aztán lángra lobbantsa az érzékeket a gardénia és a trópusi virágok csábító elegyével. Az alapillatban az érzéki pézsma és az aranyló ámbra bontakozik ki. Tökéletes választás alkalmi estékre!

fejillat: mandarin, rózsabors, mangó 
szívillat: gardénia, ilang-ilang, trópusi virágos-gyümölcsös jegyek 
alapillat: aranyló ámbra, szantálfa, pézsma

Az Avon időről időre jelentkezik egy újabb Little Dress illattal, most a flitteres ruha került sorra egy igazán nyárias illattal ötvözve. Megmondom őszintén, nekem ez az illat a mandarin és a mangó miatt nem annyira az esetem, de tudom, hogy nagyon sokan meg pont ezeket a gyümölcsös illatkompozíciókat keresik nyáron, nekik tudom ajánlani! 

OTTO KERN - Never Hide

Nem csak öntudatos, hanem kitartó. Nem csak sodródik, hanem időnként az ár ellen úszik. Saját véleménye van, és amellett ki is áll. Az OTTO KERN NEVER HIDE új illatait olyan bátor nők számára teremtettük, akiknek az a sikerreceptjük, hogy hűek önmagukhoz, és a saját útjukat járják.

Fejillat - Sós akkord - Lédús körte - Kalábriai bergamott
Szívillat - Fehér pünkösdi rózsa - Jázmin szirmok - Lila frézia
Alapillat - Mósusz - Cédrusfa - Ambroxán

Eddig nem ismertem az Otto Kern parfümöket, de ezentúl nagyobb figyelmet fogok nekik szentelni, mert ez az illat telitalálat lett nálam! Könnyed, virágos, nem túl édes - pont olyan, amit hétköznapokon szívesen viselek, egyszerűen tökéletes!

BETTY BARCLAY - Pure Pastel Lemon &  Pure Pastel Mint


Pure Pastel Lemon 

Fejjegyek: mandarin, citrom, zöld alma

Szívjegyek: gyöngyvirág, ibolya levél, frézia
Alapjegyek: szantálfa, borostyán, pézsma

Pure Pastel Mint

Illatkategória: virágos-fás-pézsmás 

Fejillat: yuzu, fekete ribizli, rózsaszín bors 
Szívillat: ylang-ylang, ciklámen, tearózsa 
Alapillat: szantálfa, pézsma

Betty Barclay nem csak egy, hanem rögtön két új illattal jelentkezett nyáron: a Pure Pastel Lemon engem szinte egy az egyben a Dolce & Gabbana klasszikusára, a Light Blue-ra emlékeztet, talán egy picit könnyedebb illat - a citrusos illatok szerelmeseinek telitalálat. A Pure Pastel Mint egy picit összetettebb, talán a rózsabors miatt, de még mindig egyértelműen nyári illat. Nekem a Lemon jobban bejött, de a másik is megér egy próbát.

2 megjegyzés:

  1. Az Avon-t inkább őszi estéken tudom elképzelni magamon, a BB Lemon van ma is rajtam, megkaptam a Menta-t is, azzal viszont még barátkozom :D

    ReplyDelete
  2. Az Avon parfüm tényleg nagyon kellemes.
    Én most két parfümöt használok felváltva, a Miu Miu-t és Britney Spears Maui Fantasy illatát. Utóbbi a tökéletes nyaralós illat.
    Ha harminc fok alá megy a hőmérséklet, akkor előkerül majd a Jimmy Choo Illicit, ami szerintem a tökéletes augusztusi, kora őszi illat. Gyömbér, narancs és méz van benne.
    Nagy nyári kedvenc még a Zara Fruity illata is, bár ebben a melegben nekem az is picit tömény.

    ReplyDelete