BTW 30 napos kihívás - tapasztalatok

Júniusban részt vettem a BWT 30 napos kihívásában, melynek során a Magnesium Mineralizer kancsó segítségével 30 napon át napi 2,5-3 liter friss, magnéziummal dúsított ivóvizet kellett fogyasztani.



30 napos kihívás a BWT-vel a mindig friss és üde megjelenésért
A friss, üde megjelenés és a szépség megőrzésének alapja a megfelelő mennyiségű napi folyadékbevitel, amelynek egyik legkézenfekvőbb módja, ha a változatos étrend részeként elegendő mennyiségű friss ivóvizet fogyasztunk. A hétköznapi rohanásban ennek ellenére sokan szenvednek az ún. „munkahelyi szomjazás” jelenségétől, amely nem csak közérzetet, de a bőr és a haj minőségét egyaránt negatívan befolyásolhatja. A helyes folyadékbeviteli rutin sokat segíthet a dehidratáció miatt kialakuló problémák megelőzésében, amelynek jótékony hatásai szabad szemmel is jól láthatók. A legjobb hatást pedig akkor érhetjük el, ha a lehető legjobb minőségű vizet isszuk. Ezt hosszú távon, illetve költségtakarékosan korszerű vízszűrő berendezésekkel egyszerűen biztosíthatunk saját magunk és az egész család számára. 



Az én tapasztalatom
Nekem nem okozott gondot a napi 2-3 liter folyadék elfogyasztása, az év minden napján igyekszem legalább ennyit meginni, ilyenkor nyáron pedig simán lecsúszik akár 4 liter is. Bár én a sima vizet is nagyon szeretem, van hogy egy picit édesebb ízre vágyom, ilyenkor a cukros üdítők, gyümölcslevek helyett igyekszem az egészségesebb verziókat választani. Az én kedvencem a citromos-mentás limonádé jó sok jéggel, amit sztíviával ízesítek. Nincs időm mindig frissen készíteni, így általában egy jégkockatartóba teszek friss, felaprított mentát, pár sztíviacseppet és víz helyett frissen facsart citromlével öntöm fel, majd mehet is a mélyhűtőbe. Mindig van otthon nálam ilyen instant limonádé-kocka, amit csak felöntök jéghideg szűrt vízzel és pillanatok alatt kész is az egészséges frissítő. Természetesen más gyümölccsel is tökéletesen működik, az édesítő is elhagyható.


A bőröm állapota
Mivel a kihívás előtt is közel ennyi folyadékot fogyasztottam, hatalmas változást nem vettem észre a bőrömön, de aki csak most kezdi növelni a bevitt folyadékmennyiséget, annál biztos vagyok benne, hogy szembetűnő lesz a pozitív változás. Nagyon fontos viszont, hogy ne hirtelen kezdjetek bele, egyik napról a másikra, hanem 2-3 naponta 1 dl-el emeljétek a napi folyadékbevitelt, így van ideje hozzászokni a szervezetnek. Ha a rohanó hétköznapokon elfelejtkeztek róla, akkor töltsetek le egy app-et a telefonotokra, ami szabadon választható időközönként figyelmeztet a folyadékpótlásra. Az is nagyon jó megoldás lehet, ha reggel kitesztek egy 1,5-2 literes üveget az asztalotokra, és ezt a munkaidő alatt el kell fogyasztanotok - ha mindig szem előtt van a palack, talán könnyebb lesz nem elfelejtkezni róla.



Migrén
A magnézium köztudottan jó hatással van a migrénre, ezért is voltam nagyon kíváncsi, hogy vajon kevesebbet fog-e fájni a fejem a magnéziumos víz fogyasztása mellett. Az első kb. három hétben szinte egyáltalán nem fájt a fejem, viszont utána volt 2-3 elég súlyos fejfájásom, úgyhogy teljesen nem szünteti meg a migrént, viszont szerintem csökkenti a rohamok sűrűségét.

Végső tapasztalatok
Engem meggyőzött a BWT kancsója, amellett, hogy nagyon praktikus, hogy állandóan van otthon jéghideg, szűrt víz, a magnézium pozitív hatása miatt biztos, hogy a jövőben is folytatni fogom a kúrát, már csak egy új szűrőpatront kell beszereznem, hiszen a 30 nap alatt bőven kiszolgálta magát a régi. :) 


0 megjegyzés:

Post a Comment