Home #2 - Praktikus megoldások + Dekoráció

Már túl vagyunk a költözésen, a legtöbb dolog nagyjából a helyére került, de még mindig újabb és újabb dologról derül ki, hogy hiányzik vagy éppen nem működik megfelelően - aki már költözött, az biztos tudja, hogy megy ez. :) Folyamatosan keresem a praktikus megoldásokat, a 2 az 1-ben termékeket, amik megkönnyítik a mindennapi teendőket és a helyet is maximálisan ki lehet használni a segítségükkel.


Tökéletes példa az ilyen praktikus megoldásra ez a konyhaszekrény belsejébe rögzíthető Mosogató-rendező, ahol szivacsokat, keféket és apró tárgyakat tárolhatunk, illetve a konyharuhának is külön helye van. Hasonló elven működnek ezek az Ajtó-törölköző rudak is, de ezeket inkább a fürdőszobában fogom hasznosítani a kéztörlők tárolására. A legtöbb standard fürdőszobaszekrényre rögzíthető, nagyon jó helytakarékos megoldás kis fürdőkbe - bár nálam egy picit túl szélesnek bizonyult, nem tölti ki a szekrénylap és csúszkált ide-oda, de ezt gyorsan megoldottam egy kis szivacsdarab felragasztásával a szekrénylap belsejére. A termékeket itt találjátok a bonprix webáruházban: praktikus.


Igyekszem minden felületet kihasználni ha a tárolásról van szó, a fali tárolók nagy kedvenceim, szerintem szuper megoldás kis helységekbe. Ezt a falra szerelhető Fürdőszoba kosarat kisebb törülközők, hajcsatok, fésűk stb. tárolására használom, kis mérete ellenére egész sok minden elfér benne és a minősége is szuper, szerintem sokáig ki fog tartani.  Itt találjátok a webshopban: Fürdőszobai kiegészítők.


Ha a tárolásról van szó, akkor az egyik legnagyobb helyet a cipősszekrrények/dobozok foglalják el, ezért nagyon megörültem, amikor felfedeztem ezt a Felakasztható cipőtároló táskát. Akár a gardróbba is beakaszthatjuk, és könnyen elférnek benne a tavasz-nyári kiscipők, télre pedig összezipzározva - és még kevesebb helyet foglalva - csak felteszem a legfelső polcra és jövő tavaszig ott várakoznak majd, hogy újra elővegyem őket.  Itt találjátok a webshopban: praktikus.


Hasonló felakasztható tárolót vettem egyébként az IKEA-ban is, amit a gardróbszekrénybe akasztottam, de vízhatlan anyaga miatt fürdőszobában is használható. A "polcokra" felsőket, kardigánokat tettem, az oldalsó zsebekbe pedig pont elfér 1-1 harisnya, öv vagy egyéb kiegészítő.


Annyira bevált az első lakberendezéses bejegyzésben bemutatott ágynemű, hogy rendeltem még egyet ebből a típusból, csak most más mintával. A Bea fantázianevű modell színvilágában hasonló az előzőhöz, csak most geometrikus mintákkal díszített. Minőségileg teljesen olyan mint az előző, ár-érték arányban még nem találtam jobbat. Itt találjátok a webshopban: ágyneműk.


A terasz berendezése még folyamatban van, így ezek a rózsaszín pompomok még várják, hogy elfoglalják végső helyüket, de már alig várom, hogy alattuk üldögéljünk egy hideg limonádéval vagy jegeskávéval. :) Engem egyébként a pünkösdirózsákra emlékeztetnek, ami az egyik kedvenc virágom.  Itt találjátok a webshopban: dekoráció.

0 megjegyzés:

Post a Comment