Testápoló újdonságok - Dove, Garnier, eos, Weleda

Úgy érzem, hogy a az utóbbi időben főleg a sminkek kerültek előtérbe a blogon, pedig sok testápolási újdonságot is próbálgatok, így ma ezekről olvashattok.


Három terméket is kipróbáltam a Dove-tól: két új Go Fresh terméket: egy dezodort és egy tusfürdőt a körtés-aloe verás vonalból, ami először furcsa kombinációnak tűnhet, de meglepő módon működik. Nagyon finom illatuk van, a dezodor jól végzi a dolgát, nem okozott irritációt és egész nap hatásos volt - bár sajnos nem alumínium-mentes. Egy új testápoló is megjelent a márkánál, a Glowing Rituals lótuszvirág kivonattal és rizstejjel ápolja a bőrt, ennek is isteni illata van és kellőképpen hidratálja a bőrt - tavaszra tökéletes választás lehet.


Szerintem a beauty blogger világban én próbáltam ki utolsóként a Garnier fátyolmaszkokat: a Moisture+ Aqua Bomb változatot tettem fel a szombat esti relaxáció részeként, és megmondom őszintén, hogy egy picit tartottam tőle, ugyanis illatanyagot és alkoholt is tartalmaz, amik köztudottam irritálhatják a bőrt, de szerencsére nem okozott semmilyen bajt. A hatása hasonló volt a koreai fátyolmaszkokéhoz, puha, hidratált bőrt eredményezett, és ez a hatása még másnap is érezhető volt. Az alkohol miatt nem valószínű, hogy újraveszem, de ha a jövőben jelentkeznek alkoholmentes változatokkal, akkor biztos adok nekik még egy esélyt, mert a hatása nagyon tetszett.


Két natúr ajakápolót is váltogatok mostanában, az eos epres ajakápolója az egyik, ez már nem újdonság számomra, használtam korábban, de épp nemrég kellett kidobnom ami maradt belőle, mert sajnos megavasodott - szóval kellett belőle az utánpótlás, ez az egyik kedvenc ízem egyébként az eos-ek közül, egyáltalán nincs mű eper illata vagy íze, és én a hidratálóhatásával is teljesen elégedett vagyok.


A másik ajakápoló a Weleda márka terméke berry red árnyalatban - ez egy színezett, tubusos ajakápoló, Nagyon kellemes gyümölcsös illata van (picit meghatározhatatlan, nem érzem benne a bogyós gyümölcsök illatát) és amellett, hogy szájfényszerű fényt ad, enyhén megszínezi az ajkakat, miközben egész jól hidratál - a legcserepesebb ajkakra azért nem ezt ajánlanám, de szintentartásra vagy enyhén száraz ajkakra tökéletes. Egyébként ricinus-, olíva- és napraforgómagolajat és shea vajat is tartalmaz.

3 megjegyzés:

  1. a Garnier maszkok közül a zöldben és a rózsaszínben nincs alkohol :) én az előbbit vettem meg, de még nem jutottam el odáig, hogy kipróbáljam, egyelőre még több van itthon, amik régóta várnak a sorukra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na, akkor pont beleválasztottam! :D köszi, hogy szóltál, kipróbálom majd őket! :)

      Delete
  2. A zöld amúgy jobb is sokkal, mint a kék. Még meg is lepődtem, mert a kéktől vártam jobb hidratáltságot :)

    ReplyDelete