Eucerin UreaRepair testápoló és folyékony mosakodó


Eucerin UreaRepair PLUS 5% Urea testápoló (tégelyes) 


Kb. 1 hónapja, pont a tél leghidegebb pár hetében érkezett hozzám ez a két Eucerin termék, amik megoldást ígérnek a legszárazabb bőrre is. Ez az első olyan tél, amikor akármivel kenem a kezeimet, csak ideig-óráig használnak és másnap már megint borzasztó száraz a bőröm, többször is kisebesedett. Reméltem, hogy egy urea-t tartalmazó termék tud ezen segíteni, de sajnos hosszútávú javulást ez sem hozott. Viszont a kevésbé száraz területeken, amik nincsenek ennyire kitéve a hidegnek, nagyon jól működött! Nagyon szeretem, hogy nincsenek benne káros anyagok, sem illatanyag, így nem irritálja a bőrt. Gazdag állaga ellenére elég hamar beszívódik, persze inkább estére időzítem a használatát és így reggelre teljesen beszívja a bőröm. Az ára egy picit magas (5 990 Ft.), de ezért a pénzért tényleg hatalmas kiszerelést kapunk, 450 ml testápoló van a tégelyben. Akinek érzékeny, száraz bőre van, annak nyugodt szívvel ajánlom, de kisebesedett bőrre már nem elég.


Eucerin UreaRepair Folyékony mosakodószer

Aki régóta olvassa a blogom, biztos tudja már, hogy klasszikus tusfürdőket nem használhatok, mert rögtön megjelenik tőle az ekcéma a kezemen (valószínűleg az SLS-tartalom miatt, így a legtöbb klasszikus sampon és folyékony szappan is kiesik nálam). Már használtam korábban az Eucerin-től olajos mosakodószert, ami nem okozott irritációt, úgyhogy reménykedtem, hogy ez sem fog, hiszen kiemelten ajánlják ekcémás bőrre is. Szerencsére így lett, az utóbbi hetekben minden nap használtam és nem lett tőle rosszabb a helyzet, a bőrömet sem szárította tovább. A pumpás megoldás pedig nagyon praktikus, több márkának kellene alkalmaznia ezt! Illatmentes termékről van szó, így ne várjunk tőle olyan fürdőélményt, mint egy illatos habfürdőtől, de szerintem aki száraz, esetleg ekcémás bőrrel küzd, annak ez nem is lényeges szempont. :)



0 megjegyzés:

Post a Comment