Ajándékötletek Valentin napra

Nem tudom, ki mennyire tartja a Valentin napot, ahogy látom, itthon is évről évre egyre népszerűbb ez az ünnep. Mi mindig meglepjük egymást a barátommal egy kis aprósággal, sütök neki valami finomat és vacsorázni is el szoktunk menni. Ti meg szoktátok ünnepelni a szerelmesek napját vagy olyan ez a nap mint az összes többi? 

A mai bejegyzésben összeszedtem néhány ajándékötletet, aminek szerintem minden nő örülne - érdemes lehet esetleg véletlenül nyitva felejteni a bejegyzést a számítógépen, hátha ötletet merítenek belőle... ;)

NŐKNEK

1. Victoria's Secret Strawberry & Champagne testápoló tej
Egy eper és pezsgő illatú testápolóval szerintem nem lehet mellé lőni, pláne ilyenkor! A Victoria's Secret termékek pedig olyan szemetgyönyörködtető csomagolást kapnak, hogy igazi díszei lehetnek a fürdőszobának.

Ez az egyik kedvenc palettám, ha a rózsás árnyalatokról van szó. Hozza a szuper Urban Decay minőséget, és nagyon könnyű vele sminkelni, a rosegold csomagolás pedig csak hab a tortán.

3. The Balm Meet Matt(e) Hughes folyékony rúzs szett
A The Balm folyékony rúzsai az egyik legkényelmesebbek a piacon, ez a kis szett pedig szuper arra, hogy rögtön több színt is kipróbáljunk kedvező áron.

4. Yankee Candle Fresh Cut Roses gyertya
A klasszikus rózsaillat az egyik kedvencem, rögtön romantikus hangulatot teremt a szobában anélkül, hogy túl feltűnő lenne. A Yankee Candle gyertyák amellett, hogy intenzív illatuk van, szobadísznek sem utolsóak. 

5. The Balm The Manizer Sisters highlighter paletta
Még egy The Balm termék, ami szuper ajándék lehet a sminkelés szerelmeseinek: 3 mini highlighter-t tartalmaznak szintén kedvező áron - én kettőt már próbáltam közülük és tényleg fantasztikusak.

További ajándékötleteket itt találtok.

FÉRFIAKNAK

Férfiaknak szerintem egy picit nehezebb ajándékot választani, de valamilyen borotválkozó szettel, kiegészítővel vagy egy új illattal szerintem nem hibázhatunk, pláne ha jól ismerjük az ajándékozott ízlését.


2. Captain Fawcett Shaving borotválkozó ecset

3. Captain Fawcett Expedition Reserve borotválkozási krém

4. Captain Fawcett Ricki Hall´s szett

5. Topvet Angel's Kiss ajakbalzsam férfiaknak


További ajándékötleteket itt találtok.
*A bejegyzést a Notino támogatta.

0 megjegyzés:

Post a Comment