L'oreal újdonságok - arcravalók


Már biztosan értesültetek róla, hogy megjelent itthon a L'oreal 2 méteres állványa (üzletlistáért kattints IDE), csupa - itthon - új termékkel. Ezek közül próbáltam ki néhányat, vannak köztük új kedvencek és csalódások is - ha kíváncsiak vagytok rájuk akkor olvassatok tovább! Nagyon hosszú lenne a bejegyezés, úgyhogy kettébontottam, először az arcravaló termékekkel kezdem, nemsokára pedig jön a teszt az ajakkencékről is - stay tuned. :) 


NUDE MAGIQUE CUSHION KÖNNYŰ TEXTÚRÁJÚ, ÜDE HATÁST KÖLCSÖNZŐ ALAPOZÓ, KÜLÖNLEGES APPLIKÁTORRAL

Mivel mással kezdhetném, mint a legnagyobb kedvencemmel, a Nude Cushion alapozóval. Tudom-tudom, mostanában a csapból is ez folyik, de a száraz bőr számára megváltás ez az alapozó! Isteni a textúrája, közepesig építhető a fedése és gyönyörű lesz tőle a bőr. Tényleg olyan, mintha nem viselnék semmit, de a bőröm mégis szinte tökéletes - imádom, hogy nem emeli ki a száraz részeket, nem ül meg a pórusokban és hogy gyönyörű, egészséges bőrfénye van. Emiatt zsíros bőrre biztos, hogy nem jó választás, én is fixálni szoktam púderrel mert a nyári melegben bizony rajtam is kifényesedik nap végére. Amennyire csodás, annyira gyorsan fogy, nálam már szinte alig van benne anyag, pedig kb. 1 hónapja használom csak. Viszont muszáj leszek beszerezni az utánpótlást, de szerintem megvárom vele a kuponos napokat, az ára sajnos nagyon magas (5500 Ft.) és csak 15 g alapozó van benne. Kedves L'oreal, utántöltőt kérünk bele! :)



NUDE MAGIQUE CC ANTI-REDNESS 

  • SZÍNEZETT KRÉM, AMELY SEMLEGESÍTI AZ ARC PIROSSÁGÁT 
  • KORRIGÁLJA AZ ARCBŐR SZÍNÉT 
  • ENYHE FEDÉS 
  • SPF 20
Érkezett még egy arcra való termék az új állványra, mégpedig az Anti-redness CC krém. A tubusból kinyomva egy zöld krémet kapunk, ami eldolgozva már bőrszínű lesz (pont úgy mint a L'oreal BB krémje) - így viszont már semmi nyoma a zöld pigmenteknek, amik semlegesíteni tudnák a pirosságot, csak a krém fedésére számíthatunk e téren. Fedése viszont van neki, nem is kicsi, közepes fedésig építhető ő is, és nagyon szép végeredményt ad úgyhogy ha pont megfelelő az árnyalat a bőrszínünknek, akkor megér egy próbát, nekem sajnos túl sötét. :(




BROW ARTIST GENIUS KIT KÜLÖNLEGES SZEMÖLDÖKFORMÁZÓ SZETT A HANGSÚLYOS SZEMÖLDÖKÉRT, MELY EGÉSZ NAP TART.

Imádom a szemöldökformázó termékeket, szerintem egy szép szemöldök nagyon sokat tud dobni a megjelenésünkön, úgyhogy én ezen soha nem spórolok időt, van, hogy 3-4 terméket is képes vagyok használni egyszerre. Nagyon sokat használom a NYX hasonló kis duo-ját, amiben két púder és egy áttetsző wax található, úgyhogy gondoltam, hogy ebben a hasonló termékben sem fogok csalódni - itt annyi a különbség, hogy egy púder és egy színezett wax került a kompaktba. A L'oreal verziója egy kicsit strapabíróbb csomagolást kapott és egy kis tükör is került bele a mini szemöldökcsipesz, ecset és kefe mellé, ezek egyébként teljesen jól használhatóak utazáskor, csak egy kicsit kényelmetlen a rövid nyelük. A Brow Artist Genius Kit két árnyalatban elérhető, a képen a világosabbat láthatjátok - először féltem, hogy túl világos lesz nekem, de nem, nagyon természetes eredményt lehet vele elérni és egyáltalán nem üt el a sötét hajamtól. Általában úgy használom, hogy a wax és egy ferde ecset segítségével kialakítom a szemöldök alsó és felső ívét, majd a porral kitöltöm és végül átmegyek rajta még egy színezett zselével is, hogy egész nap ott maradjanak a szálak a helyükön. 

INFAILLIBLE SMINKFIXÁLÓ SPRAY

  • RÖGZÍTI A SMINKET EGÉSZ NAPRA 
  • KÖNNYŰ FELVITEL ÉS GYORS SZÁRADÁS 
  • A SMINK ELKÉSZÍTÉSE UTÁN VIGYE FEL AZ ARCBŐRÉRE

Ezt a fixáló sprayt jó alaposan fel kell rázni használat előtt, mert ha kiválik belőle a fehér porszerű összetvője, akkor ez bizony a sminkre is rákerül. Első használatkor elkövettem azt a hibát, hogy csak picit ráztam fel és teli lett fehér pöttyel az arcom - gondolhatjátok hogy néztem ki. Ha azonban jól felrázzuk, akkor ez már nem fordul elő és egy egész jó kis fixáló sprayt kapunk. Én eddig csak a Kiko (borzalmas) és az Urban Decay (nagyon jó) fixálóját használtam, ez az Urban Decay-nél egy picit talán gyengébben teljesített a L'oreal, de árban is kedvezőbb, úgyhogy valamit valamiért. :) Én egyébként nem tanácsolom, hogy minden nap használjatok ilyen terméket, mert a bennük lévő alkohol igencsak káros a bőrre, viszont 1-1 fontosabb alkalomra nagyon jól tud jönni!


PROFESSZIONÁLIS ARCKONTÚR ECSET KÉTVÉGŰ ECSET AZ EGYSZERŰ ARCKONTÚROZÁSÉRT

A kétvégű ecsetek nem a szívem csücskei, egyszerűen azért mert ugyan nagyon jól lehetne velük helyet spórolni, tárolni viszont nagyon macerás őket. Ennek az ecsetnek az egyik felén egy lapos alapozóecsetet találunk, a másik pedig egy ferde kontúrozóecsetet. Én soha nem tudtam szépen eloszlatni az alapozót az ilyen lapos ecsetekkel, ezzel sem sikerült jobban, viszont a kontúrozó fele nagyon jól működik akár krémes, akár por állagú termékekkel.



0 megjegyzés:

Post a Comment