5 Skincare faves

Hogy ne mindig csak a sminkekről legyen szó a blogon, ma 5 olyan szépségápolási terméket mutatok nektek, amiket nemrég fedeztem fel és egytől egyig nagy kedvenc lett.


A fényvédelemre nem csak nyáron, de az év minden napján nagy hangsúlyt fektetek, minden reggel fényvédővel kezdem a sminkelést. A cosrx Aloe Soothing Sun Cream SPF50-el véd a káros sugaraktól és hidratálókrémként is isteni normál/száraz bőrre. Gazdag állaga van, amit az én bőröm pillanatok alatt beszippant és nagyon jól hidratál, sminkalapként is működik. Bár nincs benne olyan sok antioxidáns (csak aloe vera kivonat és E-vitmain), mégis nagyon szeretem használni, mert nehéz jó áron olyan fényvédőt találni, ami nem túl zsíros állagú és nem okoz pattanásokat. Egyedül a parfümöt hagynám ki belőle, de az összetevőlista legvégén szerepel. úgyhogy elnézem neki. :) eBay-ről rendelhető, akcióban 3000 Ft, körül el lehet csípni.


Alkalmanként nagyon szeretek arcmaszkokat használni, általában erre valamelyik este vagy hétvégén szakítok időt, amikor van 15-20 percem kivárni a hatását. A legújabb kedvencem a The Body Shop British Rose arcmaszkja, ami az új Superfood kollekció része. Az angol vidék szívéből származó kézzel szedett organikus rózsaszirmokkal hidratálja a bőrt, ezenkívül chilei rózsaolajat, Omega 2 és 6 zsírsavakat és különböző növényi olajokat is tartalmaz (marulaolaj és olívaolaj). Ez egy mélyhidratáló maszk, ami szuper az olyan száraz bőrrel rendelkezőknek mint én. Alapos arctisztítás és gőzölés után szoktam felvinni és óvatosan belemasszírozom a bőrömre, majd fenthagyom kb. 20 percre. Ez idő alatt szinte teljesen beszívja a bőröm, alig van mit lemosni. Az eredmény pihepuha, hidratált bőr, amit 1-2 napig élvezhetünk. Az isteni rózsaillata pedig a lelket is simogatja, segít ellazulni egy hosszú nap után. Az ára egy picit húzós (8690 Ft.), viszont elég nagy mennyiséget kapunk - 75 ml - és a csomagolás is nagyon minőségi, ajándéknak is szuper választás.


Ha már az illatoknál tartunk, a Zara Marrakech illatát nemrég fedeztem fel magamnak - aki nem bírja az édes illatokat, az ugorjon tovább, mert ez bizony egy cukorkaillatú parfüm. A neten nem találtam információt az illatjegyeiről, de a vanília biztos szerepel köztük. Bár nagyon édes illatról van szó, mégse azt a nagyon émelyítő, vattacukros borzalmat képzeljétek el, annál azért kifinomultabb. Mégis inkább csak a 20-as korosztálynak ajánlanám, 1-1 alkalomra. A Zara parfümök egyébként nagyon kedvező áron kaphatóak (akcióban 1500 Ft. körül is ki lehet fogni 50 ml-s méreteket, ez is annyiba került), nekem több illat is megtetszett, úgyhogy biztos fogok még vásárolni közülük. Nektek van kedvenc Zara illatotok? Írjátok meg, hogy melyiket ajánljátok. :)


Tudjátok, hogy nem szeretek alumínium-sót tartalmazó deokat használni, szívesen próbálok ki újabb és újabb natúr készítményeket. A krémdezodorokat nagyon szerettem egy időben (Olivia Natural márkától volt a kedvencem), de elég körülményes használni őket. A Wellness Szappan Narancsliget deo-jának is hasonló állaga van mint az Oliviás kedvencemnek, de ez szerencsére nem tégelyes, hanem stiftes kiszerelést kapott. Elég kemény az állaga, érdemes a bőrünkön tartani pár másodpercig, hogy kicsit meg tudjon olvadni, így nem húzza a bőrt és könnyen fel tudjuk vinni. Az illata isteni narancsos és tényleg segít semlegesíteni a kellemetlen szagokat. A legnagyobb melegben is teszteltem és nem hagyott cserben egyszer sem, sőt edzés alatt is működött! 


Az Eucerin DermoPURIFYER korrektor már szerepelt az augusztusi kedvenceim között és azóta is imádom használni. Elfed minden csúnyaságot és szalicilsav tartalmának köszönhetően sokkal gyorsabban gyógyulnak tőle a patik, szépen lehúzza a gyulladást. Kár, hogy nincs belőle egy világosabb árnyalat, mert télen biztos, hogy túl sötét lesz. :( 

2 megjegyzés:

  1. Zara parfümök... hozz valami rágcsát mert ez hosszú lesz. :D

    A legnagyobb kedvencem a Black. Körülbelül három évig ez volt a téli illatom. A Femme-et is nagyon szeretem, mindig van belőle egy üveggel az aktuálisból.
    A nagyvárosok kollekcióból a Paris Champs Elyses és a Vienna Stock im Eisen Platz a kedvenceim. Első téli illatom volt kb. 3 éve, a 2. tavaly volt a nyári kedvencem.
    Most a 9:00 PM Friday Night-ot használom esti illatként. Nyáron a Twilight Mauve volt a kedvencem, de pont most héten szereztem be a Dark Emeraldot, ami az őszi téli kedvencem lesz szerintem. :) Marc Jacobs Decadence illatának dupe-ja.
    A Fruity-t is nagyon szeretem, bár attól kicsit megcsömörlöttem, mert 100Ml-es üvegem volt belőle. 1,5 év alatt fogyott el. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, köszi a részletes kommentet!:D Megszaglászom majd mindet!:)

      Delete