Bourjois újdonságok



Nemrég kipróbáltam a Bourjois őszi újdonságait - és néhány régebbi terméküket is -, amiket most nektek is megmutatok. Egyre több dm-ben elérhető a márka, aminek én nagyon örülök, mert ritkán járok a Douglasba, Müllerbe, így eddig valahogy elkerültek az újdonságok. Na de most jól bepótoltam a lemaradásomat! :)





Kezdjük rögtön a talán legizgalmasabb újdonsággal, a Souffle de Velvet folyékony rúzsokkal. Ez egy könnyed, áttetsző matt (sheer matte) finisht ígérő rúzs, ami az ígéret szerint erősen pigmentált, de szinte észrevehetetlen az ajkakon, annyira könnyed a formulája. Ez tényleg így van, nagyon kényelmes viselni, a pár perces száradás után el is feledkezik róla az ember. Csodaszép élénk árnyalatokban kapható, én a 05 Fuchsiamallow-t (erőteljes fukszia) és a 01 Orangélique-t (narancsos piros) próbáltam ki.



Klasszikus applikátort kaptak, amivel könnyen felvihető a szín - nem szárad túl gyorsan, így van időnk egyenletesen eldolgozni a színeket,  és akár a teljes fedésig építeni. Ha csak egy vékony rétegben visszük fel akkor épp csak megszínezi az ajkakat, de 2-3 rétegben már teljes fedést érhetünk el velük - emiatt hétköznapra és alkalomra is szuper választás. A tartósságukra sem lehet panasz, egy olajos étel persze oldja őket - mint minden folyékony rúzst -, de egyébként 4-5 órát simán bírnak és nem kopnak csúnyán. Ide mindet! :)


A Bourjois pirosítói méltán népszerűek - az első darab majdnem 150 éve készült belőle. Elegáns, mágneses kompatkban érkeznek, amiben egy kis tükör és ecset is helyet kapott. A pirosító égetett formulájú, a 32 Ambre d'Or gyönyörűen pigmentált arany fényű darab. Nekem rögtön az jutott róla eszembe, hogy a Nars Orgasm pirosító sötétebb, terrakotta változata. Nagyon finom állaga van, abszolút nem porzik, nincsenek benne nagy csillámok és gyönyörűen el lehet oszlatni a bőrön - mivel nagyon pigmentált, érdemes óvatosan bánni vele és csak egyszer belemártani az ecsetet mert könnyen túlzásba eshetünk vele. 



Hasonló mágneses kompaktban érkeznek a márka mono szemhéjpúderei is. Ezekből 2 színt próbáltam, a 12 Extra-or-dinaire (csillogó zöldes arany) és a 15 Parme-ticulieret (csillogó kékes lila). Mindkét szín tömve van apró csillámokkal, ami miatt csak úgy szikráznak ha rájuk süt a nap, ezt a lenti képen ti is láthatjátok. Nagyon szépen pigmentáltak, könnyen satírozhatóak és tökéletesek 1-1 alkalmi sminkhez. Nude színek is kaphatók belőlük, amiket nappalra is bátran használhatunk egy kis extra csillogásért. A kompaktokban is található egy kis tükör, ami szerintem szuper, ilyet még nem láttam más márkánál mono szemhéjpúderek esetében. :)


A márka legújabb alapozója az Air MAT, ami észrevehetetlen, matt fedést ígér - nekem sajnos sötét volt még a legvilágosabb árnyalat is, de mivel egyébként is száraz a bőröm nem igazán szoktam mattító termékeket keresni. Ami viszont igazán nekem való, az a City Radiance! Könnyed fedést és ragyogó hatást ígér, ráadásul 30-as fényvédő is van benne, ami mindig jól jön kiegészítésképp.  Egy picit ez is sötét volt nekem, de mivel nincs erős fedése szépen el tudtam dolgozni - egy picit tettem belőle a nyakamra is és így már egyáltalán nem ütött el. A fedése közepesig építhető, ami hétköznapra bőven elég nekem, ha van 1-1 patim akkor azt úgyis korrektorral szoktam elfedni. Száraz bőrűeknek érdemes tenni vele egy próbát, mert az összetevőlistája is egész szép (pici parfüm van benne a vége felé, de nem okozott irritációt).  


A La Laque körömlakkok már nem újak a márkánál, viszont most nyáron megérkeztek a gél hatású változataik külön fedőlakkal (hasonló mint a Sally Hansen vagy a Rimmel termékei.) Ezt bevallom, hogy még nem próbáltam ki, mert jelenleg gél lakk van a körmeimen de ami késik nem múlik. A színek pont illenek a Souffle de Velvet rúzsokhoz. :)


Néhány színminta:


B-J: szemhéjpúderek, pirosító, rúzsok

2 megjegyzés:

  1. A Parme-ticulieret monónak nagyon különleges színe van! *-* Ha lesz rájuk valami kedvezmény, lehet, hogy becsusszan a kosárba. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lesz! Glamour-napokon a Müllerben 20+5% :)

      Delete