Augusztusi kedvencek


Nagyon hamar elment ez a nyár, talán amiatt is, mert végig dolgoztam és csak pár nap nyaralás fért bele, illetve a hétvégéket igyekeztem kihasználni és strandolni amennyit csak lehetett. Nektek hogy telt? :)

A L'oreal Nude Magique alapozóról már írtam nektek itt, most is csak ismételni tudom magamat, imádom. Sajnos azóta már csak 1-2 használatra elegendő anyag maradt benne, de várom az őszi kuponnapokat, amikor kedvezőbb áron vehetem majd újra. :)



Ha már az arcra való termékeknél tartunk, a Nude Cushion azért nem fed el mindent, kell mellé korrektor a nagyobb bőrhibákra: ezekre volt tökéletes az Eucerin DermoPurifyer kis stiftje, ami első ránézésre nagyon sötét volt, de meglepően természetesen hatott a világos bőrömön is, szépen bele tudtam dolgozni és egyáltalán nem ütött el. Szalicilsavat tartalmaz, amit előszeretettel használok esténként a bőrömre BHA-hámlasztó formájában, és most nappal is magammal vihettem ezt a szuper gyulladáscsökkentő összetevőt. Amellett, hogy nagyon jól elfedi a csúnyaságokat érezhetően gyorsabban gyógyulnak tőle, így sokszor csak úgy, itthon is feltettem és nem éreztem azt - mint más korrektoroknál - hogy csak tovább rontok vele a helyzeten. A szem alatti karikákra az Avon egyik folyékony korrektorát, az Ideal Flawless-t használtam - a világosabb árnyalat szuper a szem alatti terület kiemelésére és színkorrekcióra. Nekem nincsenek sötét karikáim, de elég erős fedése van, szerintem azokkal is elbánna. Krémes állaga van ami mattra szárad, de nem szárítja ki a szem környéki érzékeny bőrt és a száraz részeket sem emeli ki. Az ára is nagyon kedvező, úgyhogy én nagyon meg vagyok elégedve vele!




A Rival de Loop Young szemöldökceruzája a háromszög alakú formájával fogott meg (Anastasia Beverly Hills Brow definer dupe?), és párszáz forintos termék lévén nem sokat gondolkoztam rajta. A színe nagyon jól illik a szemöldökömhöz és a ceruza ékes felével nagyon szépen ki lehet alakítani a szemöldök ívét, a másik felével pedig jól lehet satírozni. Ez a háromszög forma sajnos pár használat után már nem annyira domináns, de a ceruza továbbra is jól működik.
A MAC Upward Lash spirálja már elég rég meg van és időről időre visszatérek hozzá, aztán időről időre meg is feledkezek róla - ebből kitalálhattátok, hogy vegyesek vele kapcsolatban az érzéseim: nagyon szép, ívelt és dús pillákat csinál, a pici keféjével az alsó szempillákat is nagyon könnyű kifesteni vele, viszont rajtam sajnos nem tartós: pár óra után a szemem alatt  és a szemhéjamon megjelennek a fekete festékfoltok és egész nap ellenőrizgetnem kell, hogy a helyén van-e még. :(


A wet'n'wild Comfort Zone palettáját már évek óta nézegetem, de végül sose adtam rendelésre a fejem. Viszont amikor megláttam, hogy a horvát dm-ekben van wet'n'wild állvány, ahol ez a paletta is kapható 2200 Ft. körüli összegért, nem volt kérdés, hogy hazahozom-e. Nem véletlenül népszerű, a színek szinte krémesek, nagyon pigmentáltak és könnyű velük dolgozni. A kedvenceim a rosegold, a zöld és a jobb alsó duochrome szín. Talán 1-2 matt satírozószín hiányzik belőle, úgy tökéletes paletta lehetne utazásokra is.

Színminták:



A H&M Beauty nagyon szuper limitált kollekcióval jelentkezett őszre, gazdag színek és metál finishek kapták a főszerepet. A rúzsok közül a Roaring Twenties árnyalat fogott meg legjobban, ami egy csodaszép barnás nude szín, hihetetlen csillogással. Viselni is nagyon kényelmes, kellemes krémes formulája van és nem szárítja az ajkakat. Az ára egy picit magas a H&M-hez képest - 2990 Ft. - de egy ilyen különleges árnyalat esetén úgy éreztem megéri kiadni érte ezt az árat.


Egy új ajakbalzsamot is kipróbáltam a nyáron: nagy kedvenc lett a magyar Wellness szappan márka Vaníliás Habcsók ajakbalzsama. Csupa természetes összetevőből áll: shea- és kakaóvaj adja a balzsam alapját, emellett jojobaolaj és E-vitamin is van benne. A tégelyes kiszerelés miatt csak itthon használom, általában este lefekvés előtt és reggel pihe-puha ajkakkal ébredek. Plusz pont, hogy a csomagolás is nagyon dizájnosra sikerült, amire jó ránézni. :) A márka termékeit itt tudjátok megnézni.


A végére hagytam a hónap legnagyobb kedvenceit, a Colourpop Ultra Metallic névre hallgató metálfényű folyékony rúzsait. Fentről lefelé a színek: Lights Out (arany), J.I.C. (rózsásfényű ezüst) és Flitter (aranyfényű rózsaszín). Egyszerűen imádom ezeket a rúzsokat, annyira gyönyörű fénnyel vonják be az ajkakat és csodásan mutatnak bármilyen alkalommal. A Lights Out talán a legmerészebb, egy teljes fedésű folyékony arany, ami tökéletes egy bronzos sminkhez. A J.I.C.-t egy picit rétegezni kell a teljes fedéshez, inkább más rúzsok felett mutat jól - legtöbbször egy nude vagy rózsaszín kontúrceruzával színezem ki az ajkaimat és erre viszem fel fedőrétegként vékony rétegben. A Flitter lett talán a kedvencem, ez a Nars Orgasm pirosítója folyékony rúzs formájában, egyszerűen mesés! Az állaga nem a legjobb, picit száraz és kell neki 2-3 réteg de megéri vele vacakolni mert a végeredmény tényleg nagyon különleges.

 Színminták:


Ehavi parfümkedvencem az Avon Cherish The Moment illata lett, ami egy igazi gyümölcsös nyári illat. Engem az Escada nyári limitált illataira emlékeztet, amiket előszeretettel használtam gimis koromban, úgyhogy a nosztalgikus érzés is közrejátszott abban, hogy ennyiszer előkerült augusztusban. Fekete ribizli, orchidea és pacsuli alkotják az illatot, én érzek benne egy kis mandarint és talán mangót is, de csak nagyon enyhén. Az illat tartóssága közepes, egy nyári délutánt könnyedén kibír, de ha hosszú nap elé nézünk akkor érdemes magunkkal vinni a táskánkban. 


0 megjegyzés:

Post a Comment